Sydney - A Dutch-Australian Connection, sinds 1996.

JoopMul

Member
Even voorstellen. Ik ben Joop Mul (officieel laten veranderen in 1987 naar: Jo Mulholland). Heb in 1996 het internet ontdekt en mijn home page /site: A Dutch-Australian Connection genoemd. Geeft een beetje raar gevoel nu dit forum te vinden. Maar ik heb natuurlijk helemaal geen exclusief recht op die naam voor een website of forum. Ik heb mijn forum: A Seaside Shack Forum genoemd, omdat mijn grootmoeder zo graag zong over het Hutje aan de Zee en omdat ik hier in Sydney, zo graag op het strand zit.
Ik hoop dat er geen verwarring is. DEZE Dutch-Australian Connection (forum) is dus niet van mij. En dat is fijn. Al genoeg te doen.
:D
Mijn verhaal staat hier.

Joop

dac-dropshadow.gif
 
Hoi Joop,

Welkom op het forum!
Ik heb je een PM gestuurd i.v.m. het gebruik van de term "Dutch - Australian Connection". Ik heb dit niet bewust gedaan en het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om er verwarring over te laten ontstaan. Uiteraard ben ik regelmatig op jouw sites geweest (daar kom je niet omheen als je googled :wink:) en waarschijnlijk heb ik daar de term opgepikt. Ik kan me voorstellen dat het verwarring zou kunnen scheppen. Ik zal eens nadenken over een andere beschrijving :wink:. Leuk om een "bekende" Nederlander in Australië op het forum tegen te komen :D.
 
Hoi Joop,

Dus jij zal ook wel een paar goeie tips hebben voor iedereen. Leuk. Hoe lang ben jij al in Australie?
 
Wij hadden je site ook al gevonden voor onze vakantie. We hebben ook nog rondgekeken of we 'ome Joop' (ome om je niet te verwarren met een andere Joop) ergens konden vinden tijdens de jaarwisseling in Sydney. Maar helaas, je was tussen de 1 miljoen feestvierders in down town Sydney nergens te vinden :wink:

In dit forum staan vele OZ-gelukzoekers. Hopelijk kun jij met je ervaring menigeen bijstaan met adviezen. In ieder geval leuk om je hier te treffen.

Groeten uit zonnig Nederland,

Edwin & Mariken

PS Achter mijn verhaal moet je in de hyperlink nog 'html' plaatsen nu linkt het niet!
 
Welcome Joop!

Ik jou en op de koffie ook al een keer heel lang geleden op het net gevonden :D

seeya round...

:D

Simone
 
Bedankt E & M. Ik heb de Mijn verhaal link verbeterd. (Kan gecorrigeerd niet spellen en wil niet opgefixt schrijven, zoals we dat hier zouden zeggen.)
Ergens anders heb ik hier uitgelegd dat Tanja over twee weken naar mij komt met haar dochter. Haar dochter noemt mijn vader Oom Jo. :D

Het was veel te laat om iets moois te organiseren voor Tanja, Tamara en mij, op oude jaarsavond. Dat hopen we deze komende. ...Gelukkig nog ver weg. ... Beter te doen. :)

Joop
 
hoi Joop,

OOk hier heet ik je welkom, volgens mij zitten er echt vaste mensen op vaste sites. Wel heel leuk. Nog maar 2 weekjes en dan is tanja lekker bij jouw. groetjes heidi
 
Back
Top