Sydney (afgesplitst van ander draadje)

Sjoem

XPdite Sponsor
Nou Jack, je moet toch eens omgeving Sydney gaan bekijken, het is hier echt verschrikkelijk relaxed hoor, niet natuurlijk CBD, maar daarbuiten jongen , awesome, :wink:

niet tegen iedereen zeggen joh! Laat ze maar denken dat Sydney 1 grote drukke bende is.
 
Nou Jack, je moet toch eens omgeving Sydney gaan bekijken, het is hier echt verschrikkelijk relaxed hoor, niet natuurlijk CBD, maar daarbuiten jongen , awesome, :wink:

Yeah right, ben een keer in Sydney geweest.
Was er bijna kon ik tol betalen ....


Cheers,

Jack :evil:
 
:grin: :grin: hahahi... <_<

Hou wel van een geintje over Tol en wegen.
"Er is geen tol in NT want er zijn geen wegen..."
Zelf geintje bedacht of heeft iemand je geholpen.
Dacht dat ik de enigste was met slappe grappen maar Sjoem is stukken beter.

Jack :evil:
 
als je nou eens de tolweg niet neemt, maar je gps gebruikt , je kunt er ook omheen en daar is het dus mooi. :wink:
Ik word hier altijd wakker door de mooiste vogel geluiden, en die van de kookkaburra is het leukst om mee wakker te worden, :D en dat in Sydney :wink:
 
als je nou eens de tolweg niet neemt, maar je gps gebruikt , je kunt er ook omheen en daar is het dus mooi. :wink:
Ik word hier altijd wakker door de mooiste vogel geluiden, en die van de kookkaburra is het leukst om mee wakker te worden, :D en dat in Sydney :wink:

Een kookkaburra?....., doe eens voor ozzieozzieozzie

Jack :evil:
 
kookaburra, dat je die niet kent ! leukeste vogel van oz

nou ik heb ff een vogelpakkie aangetrokken en een takkescene gebouwdm let op:

My link
 
Nee die kende ik nog niet <_< <_< <_< >>>> :blond:
Leuk pakkie, je hebt een grote muil.

Jack :evil:
 
heeee, meen je dat nou?? Je hebt ook blauwe maar die lachen niet.
Kan ik zo blij van worden, ze zitten in de grote gumtree naast ons huis ,zien er zo lief uit, beetje donzig,

ja grote muil dat dan weer wel. :evil:
 
Afgesplitst van http://forum.xpdite.net/topic/11382-terug-naar-nederland-plaats-in-onze-container/
 
Back
Top