Sydney Suburbs

to easy

New Member
Goedemorgen!

Kan iemand mij vertellen waar ik voor max 350 AUSD pw mooi veilig niet te ver van strand en centrum kan wonen?

Thanks :up:
 
Wat is niet te ver van het centrum? En wat verwacht je voor $ 350,00? Een unit of een huis?
Wij wonen in Caringbah, Sutherland shire, en dat is 5 minuten rijden van Cronulla beach en 45 minuten naar het centrum van Sydney...
Het schijnt 1 van de veiligste gebieden van Sydney te zijn.
Voor $ 300,00/ 350,00 heb je hier mooie units, maar ook townhouses zijn er wel eens aan te komen voor die prijs ( ong. $ 340,00)....
weet niet of 45 min te ver is, want je zegt geen tijd/ afstand, SUCCES
 
Goedemorgen en bedankt voor je snelle reactie :up:

Met niet ver bedoel ik toch echt max 45 min. Unit of townhouse maakt niet echt uit als het maar schoon/ fully furnished is.
 
No worries.....
fully furnished is wel duurder over het algemeen en ik moet zeggen dat wij het zowel met onze speurtocht in Bondi en daarna hier niet echt veel gezien hebben, maar ja misschien ook niet echt op gelet.
Als je dicht bij het centrum wil wonen en toch bij het strand, dan kom je denk ik toch uit bij Bondi, Bronte, Cogee ed....unit voor $ 350,00 zou wel moeten lukken, maar waarschijnlijk heb je dan een klein, niet zon mooie unit....Hier, 45 minuten vt centrum, krijg je veel meer waar voor je geld
Brighton-le-sands ligt aan het strand en tussen het centrum en Caringbah in, dus is ongeveer een half uur rijden naar het centrum...
Kijk ook eens op realestate.com.au wat je krijgt voor je geld op de diverse plekken...
 
Ik loop al dagen te zoeken op verschillende sites oa realestate.com.au, ik ben geadviseerd om te wachten tot ik daar ben anders wordt ik helemaal gek omdat er elke week toch nieuwe bij komen.

Over het algemeen spreken Manly, Bronte, Cogee, Maroubra en Cronulla mij wel aan.

Ik ga nu even kijken naar brighton le Sands heb ik nog niet eerder gezien
 
Brighton le sands ziet er best goed uit bedankt voor de tips! Zijn er nog andere betaalbare Suburbs bij de Northern beaches?
 
Geen idee...brighton en cronulla is beiden zuidelijk.
Weet wel dat the northern beaches duur zijn, misschien dat iemand anders dat weet?
inderdaad, real estate verandert vaak, maar is wel goed om een indruk te krijgen......goodluck
 
Ik hoop dat iemand anders mij wat kan vertellen over the northern suburbs. Hoe zit kwa kosten, ik heb voorheen in QLD gewoont maar van wat ik heb begrepen in Sydney dubbel zo duur mbt boodschappen en real estate klopt dit? Waar met een normaal koppel aan denken per week aan boodschappen 100 AUSD?.
 
Weet niet waar je in Qld gewoond hebt maar ben zelf net van Gold Coast naar Sydney verhuisd en de eerste levens behoeften zijn hier zeker niet duurder, sommige zaken zijn zelfs goedkoper, overall gewoon hetzelfde.

Benzine is wel duurder en onroerend goed, hangt er heel erg van af welke plaats in Qld je vergelijkt met welke plaats in Sydney.
Waar wij nu wonen (Mount Colah) is de huur wellicht net iets meer dan aan de Gold Coast (10%) en kopen is verhoudingsgewijs wel veel duurder dan Gold Coast (50%). Ik heb dit niet wetenschappelijk onderzocht maar zo komt het over op mij.
 
Hallo,

Wij wonen in Banksia (vlak bij Brighton en Rockdale). We hebben een huis met 2 slaapkamers voor 360 p/w. 20min met de trein van de City en vlak bij het strand van Brighton. Binnen 45 min kun je in Bondi en Cronulla zijn. Niet gek dus. Tip: ga op loopafstand van een station wonen.

Succes
 
[quote author=to easy link=topic=7722.msg100422#msg100422 date=1191494308]
Ik hoop dat iemand anders mij wat kan vertellen over the northern suburbs. Hoe zit kwa kosten, ik heb voorheen in QLD gewoont maar van wat ik heb begrepen in Sydney dubbel zo duur mbt boodschappen en real estate klopt dit? Waar met een normaal koppel aan denken per week aan boodschappen 100 AUSD?.
[/quote]

Kijk toch eens op realestate.com. De huizen geven een goede indruk. Kijk ook eens naar deze topic: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=7101.0
er zijn ook wat tips te lezen over wijken e.d.

Succes!
 
Goedemorgen iedereen!

Bedankt voor alle tips hoe zit het met verkeer in en ron om Sydney is dat te doen of is het beter om lekker met OV te gaan.
 


OFX
Back
Top