't komt dichtbij

Yoog

Member
Vandaag de paspoorten teruggekregen die ik 2 jan. opgestuurd had. Prima geregeld en gelukkig niet de trip naar Berlijn hoeven maken.
Tickets hebben we gisteren gekregen... 11 februari om 11.15 uur!!
Voor de eerste weken heb ik een vakantiehuisje geboekt zo'n 12 km. van Geraldton, dit gaan we als basis gebruiken voor de auto-huis en banen jacht.
Het afscheidsfeestje(nou ja, feestje) is geregeld, ik moet alleen nog de vaarwel cadeaus krijgen, die zou een kennis bestellen, we geven een muismat met onze foto's die we op Australié geplakt hebben (lang leve paintshop). In de foto staat dan gelijk ons nieuwe gmail adres. Nog even en alles staat op z'n kop, als ik er zo over nadenk krijg ik alweer de kriebels maar ik denk dat dit gezonde spanning is......

oh Yoog... vliegen jullie ook met Singapore? Wij vliegen op 10 februari om 11.15 :)
Wat fijn dat jullie de paspoorten terug hebben met die mooie stickers! Wij gaan aanstaande zaterdag naar Berlijn en komen dan op dinsdag terug.

Succes!! :up:

Hoi Yoog

Gefeliciteerd met je stickers :up:
Succes met de laatste loodjes, leuk idee die muismat.
Vliegen jullie vanuit Perth meteen door naar Geraldton?

Vliegen jullie vanuit Perth meteen door naar Geraldton?
We blijven 3 nachten in Perth en vliegen dan door. We wilden eerst maar eens acclimatiseren met de kids en Perth eens bekijken.

vliegen jullie ook met Singapore? Wij vliegen op 10 februari om 11.15
Ja, Annemiek wij vliegen ook met Singapore, jammer dat we een dagje verschil hebben.

He Yoog,

Heeeele goeie reis, en vast veel plezier down under! Wow! Nog effe gauw carnaval vieren (toch?), afscheid nemen en dan foetsie!!!
Ik hoop voor jullie dat alles naar wens gaat! Geniet ervan.

Groetjes,
Florence

(we hebben samen met Jac de IELTS test in Utrecht gedaan)

Nog effe gauw carnaval vieren
We zijn niet zo'n carnavallers maar we hebben 1 febr. ons afscheidsfest en dan nog even met de kids naar het dorp.
Jac had moeite om jullie te herinneren, zijn jullie de Eerselnaren? Dan wordt het tijd dat jullie ook eens verhuizen, succes!

Yep, dat zijn wij! 't Is ook al wel een tijdje geleden hoor, die IELTS test.
Wij hopen deze maand ons visum te krijgen, hebben ons huis inmiddels verkocht en willen dan eind mei/begin juni naar Adelaide vertrekken.
Denk dat de kans groter was jullie in Valkenswaard tegen te komen dan straks in Australie, maar; oit witte noit nie!

Heel veel succes en plezier,

Groetjes, Florence

Back