Tandarts in New Farm/Brisbane gezocht

crisje

New Member
Ik woon sinds een paar weken in New Farm, Brisbane en nu heb ik kiespijn, vast van al dat lekkere ijs hier...

Vandaar dat ik me afvroeg of iemand me een tandarts in New Farm en/of Brisbane zou kunnen aanbevelen. Ik heb een beetje in de buurt rondgekeken, maar ik wordt een beetje onzeker van al die tandartsen die witte tanden, lange tanden en allerlei andere wonderbehandelingen aanprijzen bij hun praktijk...

Ik ben sowieso als de dood voor de tandarts, dus geef mij maar gewoon een professional die geduldig is en weet wat 'ie doet.

Heeft iemand van jullie goede (of juist heel slechte) ervaringen met een tandarts hier in de buurt?
Zijn er nog dingen waar ik speciaal op kan/moet letten?

Alvast bedankt!
Crisje
 
Praat eens met je buren? Of met de dames in de supermarkt? Of vraag het je huisarts?
 
Hier nog zo'n tandarts held (heb me in Nederland eens plat laten spuiten).
Ik heb hier eens dentists gegoogled en op hun sites gekeken wat ze voor helden zoals mij doen.
Vond er een met de mogelijkheid tot platspuiten of een inhaler waar je vrolijk van wordt.
Ben daar dus maar eens heen gegaan.
Ik ben niet platgespoten en heb ook geen inhaler gebruikt.
Voor de verdovingsspuit (mijn grooooooote struikelblok) plakte de dentist een stikkertje op het tandvlees, wat de boel daar plaatselijk verdoofde. Even later de eerste spuit daarin en van daaruit verder.
Ik ben nu niet zo bang meer voor de dentist :)
Ik maak wel als ik geweest ben, meteen een afspraak voor 6 maanden later, ik ken mezelf ;-)

Bart
 
Tina Tavokol, "Dental on Park". Absolute aanrader.
Ze is niet bijzonder goedkoop, maar wel bijzonder goed. Ik viel in slaap tijdens m'n wortelkanaalbehandeling!

Serieus. Als je echt goed geholpen wilt worden dan moet je naar Tina.

Hoek Park road en Railway Terrace in Milton.
07 33698300 of info@dentalonpark.com.au
 
Back
Top