te dun om Australier te worden.....

Manja

Member
Dit las ik op het kladblok van de teletekst.

23 Jarige Britse is een permanent resident schap geweigerd,dit vanwege het feit dat zij tijdens
haar medische check  met een gewicht van 43 kilo en 1,60 te dun is bevonden.

Dus jongens wees gewaarschuwd eerst lekker smullen en dan pas voor je check up :cake2:...

groetjes Manja :)
 
Hoi Manja. Dat item was een paar weken geleden op WIN te zien in A Current Affair. Ze werd inderdaad te licht bevonden om hier te mogen blijven. En dat ze hier een  man en kinderen heeft en al een leven heeft opgebouwd, scheen ook allemaal niet zo belangrijk te zijn. Ze is echter kerngezond en is nu eenmaal zo dun (sommigen hebben dat geluk :-D). Uiteindelijk heeft ze toch haar permanent visum toch gekregen.

Erna
 
Met al die barbeques in Oz komt ze vanzelf aan het "perfecte" gewicht :-o

Hebben jullie in NL ook het programma " grenscontrole" , illegalen, mensen die de kaart niet goed invullen, drugssmokkelaars, smokkekelaars van Australische diertjes,  alles eigenlijk wat een mens NIET moet doen om Australie binnen te komen

Jack :evil:
 
haha, je kunt idd maar beter overgewicht hebben om in Oz binnen te komen!
Oz schijnt na Amerika de meest zwaarlijvige mensen te hebben. Had ik int begin niet door maar als je erop gaat letten... Mn HOE vroeg gezinnen bij de MACdrek zitten, het aantal snackshops, en vooral t feit dat ze overal op de snelweg aangeprijst staan, soms al 50 km van te voren!
 
Ik ben ook 1.60 en heb ook 43 kg gewogen,toen ik zwanger was en maar niet kon stoppen met kotsen.Na 3 weken ziekenhuis aan een infuus en sondevoeding is het weer goed gekomen,nu weeg ik 59 kg.

Oh ja,is vetzucht daar ook al zo'n probleem?Geen wonder dat ze om koks gillen....

Clair.
 
[quote author=clair link=topic=4540.msg57192#msg57192 date=1145825748]
Geen wonder dat ze om koks gillen....
[/quote]


:-D.... Tja... veel dikke mensen om ons heen, maar ook veel piepkleine. Van die tiny kleine mensjes, alsof ze nog niet uitgegroeid zijn.

Bij ons op een redelijk grote doorgaande weg is er speciaal een verkeerslicht aangelegd voor de uitrit van een MacDonalds. Nu is daar op zich niet veel op tegen (behalve dan dat het irritant is), maar onze verbazing was zo groot omdat er aan de andere kant van de middenberm een dokterspraktijk zit, en dáár moeten we nog steeds voor omrijden!  Bij navraag bij de politie zei de dienstdoende agent dat 'MacD. het had aangevraagd'. Sja. En zo gaat dat. Die zullen er wel voor betaald hebben.

Voilá de importance van MacDonalds!
 
wij betaalde in OZ (is dat nog zo??) voor alle small menu's dezelfde goedkope prijs, alle medium menu's waren hetzelfde geprijst en de large ook. kun je helemaal geen keuze meer maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit bij "mc drek" dus hé

ik kom er niet zo vaak maar bij de mcD's in nederland zijn alle menu's anders geprijsd (toch)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=4540.msg57470#msg57470 date=1146009458]
Wah bennu?[/quote]

In elk geval gék :lol: op dunne vrouwen!
 
Ah, want die gaan makkelijker in de bagage mee...? 43 Kilo is maar 13 kilo over business class.

Jeetje man, als ze d'r zien wordt ze vanzelf ge-upgrade, zodat ze wat eten binnenkrijgt!

Eeeeuwwwww....
 
Back
Top