teledump

titatanja

Member
heb net mijn aanvraag voor een pros.marriage visa ingediend, met stapels GESPECIFICEERDE telefoonrekening van zowel lief als mezelf.
ik heb een aantal weken geleden Teledump 'ontdekt', waarmee je, met een 0900-inbelnummer voor 2 ct per minuut naar australie kunt bellen. dit wordt verrekend met je kpn-nota, maar ik zie net dat het niet gespecificeerd is - het staat dus gewoon onder het kopje '0900-servicenummers' op je rekening.
ik weet dat je bij je aanvraag zoveel mogelijk documentatie moet doen over hoe je contact houdt tijdens de tijd dat je niet bij elkaar bent - dit lukt dus niet met Teledump omdat e.e.a. niet gespecificeerd wordt (en volgens hun website ook NIET KAN!)
dus - als je nog bezig bent het samenstellen van je aanvraag of dit in de toekomst wil gaan doen is het misschien toch handiger om iets meer te betalen voor je telefoontjes (via tele-2 ofzo) zodat je straks in elk geval gespecificeerde rekeningen kunt overleggen.

misschien wat vergezocht, maar alle bewijs is bewijs, dacht ik zo...

gr. tanja
 
Dat is vervelend! Wellicht kun je een aantal minuten bellen via Tele2, dan de verbinding verbreken en vrolijk doorkleppen via Teledump. Dan heb je je bewijs èn je bent goedkoper uit :wink:.
 
via 1601 bel je ook erg goedkoop ( 4 ct per minuut) en heb je toch je bewijs in een volledige specificatie


"Lost said:
Dat is vervelend! Wellicht kun je een aantal minuten bellen via Tele2"]
 
4 cent per minuut is altijd nog 2 cent per minuut duurder dan Teledump :wink:.

1601 is inderdaad ook een goeie tip.
 
tsja, hoe je het ook doet, het blijft gewoon een dure grap - niet zozeer om de kosten per minuut maar meer door de frequentie :wink:
 
Toen ik nog geen gebruik maakte van Teledump, had ik rekeningen tussen de 500 en 700 euro :?.

heidi said:
nederlanders blijven kniepers he
Mwoah, ik vond 700 euro toch wel een beetje veel :wink:.

3x hoera voor Teledump:
Hoera!
Hoera!
Hoera!
:lol:

Ik heb voor Teledump ook Tele2 gebruikt (pre-select). Halverwege de maand kon ik niet meer bellen. Ik Tele2 gebeld. Die vertelden mij doodleuk dat ze mij uit voorzorg hadden afgesloten. Ik heb ze verzocht mij direct weer aan te sluiten. Dat bleek echter niet te lukken. Toen hoorde ik toevallig van Teledump. Gelijk op de site gaan kijken en ik was verkocht! Toen koste een telefoontje naar Aussie nog maar 1 cent :lol:.
 


OFX
Back
Top