Telefoons

rene groeneveld

New Member
  Volgens berichten van mensen uit Oz, kunnen Nederlandse telefoons daar niet worden gebruikt.  :-(
  Weet iemand of dit klopt? Geldt dit voor alle telefoons?

groet,

René.

Mobiele of huistelefoons? Ik weet namelijk dat mobieltjes het wel doen daar.. Maar huistelefoons weet ik niet..

Hi

Onze "huis" telefoon uit Nederland konden wij hier destijds inderdaad niet gebruiken, compleet andere aansluiting. Maar er is (meestal) wel een telefoon aanwezig (betaal je voor via je lijn rental)

Groetjes
Syl

Hi,

Wij konden onze huistelefoon hier gewoon gebruiken. Als je een modulaire plug hebt, dan steek je die gewoon in een stekker met dezelfde ingang. Zoniet, dan moet je zelf de draadjes even verbinden.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

Hi Rob

Wat raar, want ons lukte het niet? (misschien was de phone gewoon al kapot??  :blond:

Verder hebben we wel alle apparaten kunnen gebruiken (na even gerommel met stekkers en draadjes, etc.  :)

Syl

Let wel even op met DECT telefoons. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de frequentie die door deze telefoons wordt gebruikt in Australië niet is vrijgegeven. Volgens mij mag je deze telefoons dus officieel ook niet gebruiken. De draadloze telefoons in Australië zijn vaak van die koelkasten met een antenne en de geluidskwaliteit vind ik om te huilen :cry:.

Hmmm wij hadden daar gewoon een goeie draadloze telefoon. Goedkoop ergens in een aanbieding gekocht en werkte echt prima, zelfs buiten t huis. Misschien mazzel gehad.

Het is heel eenvoudig.
Mobile telefoons van Nederland doen het hier gewoon.

Huis telefoons mogen niet ingevoerd worden. Dus het is illegaal deze mee te nemen.

Nog een opmerking, die koelkasten telefoons kan je keuze zijn of je ben bij een museum geweest.
Hier liggen dezelfde Panasonics en vele andere merken (zonder antenne) voor draadloze telefoons als in Nederland.
Zijn dan wel goedgekeurd door de locale Telecom en op Australische frequentie ingesteld.
Niks geen koelkastengedoe.
Cheers
Jan

Onze draadloze telefoon is ook niet bepaald een koelkast.. Er is tegenwoordig echt wel wat leuks te koop met goede geluidskwaliteit

Wij hebben ook best een flitsend draadloos geval enneh....verre van formaat koelkast :) aangezien mijn hubbie hem al twee keer als zijn 'mobile' mee heeft genomen :-D om er later achter te komen dat hij de huis phone bij zich had.

Groetjes
Syl

Hahhahaha :-D. Dan zit je volgens mij ook lullig te kijken als je ff wil gaan bellen. Waarom doet ie t nou toch niet  :lol:

Oh das lekker, je mooie dect telefoon doet het dus niet.......................................euhhhh

:-D TE  KOOP MOOIE DECT TELEFOON Half jaar oud.

Back