terreurdreiging in Australië

rob en jeanine

XPdite Sponsor
Terreurdreiging in Australië
CANBERRA - De Australische regering heeft recentelijk inlichtingen ontvangen over een „potentiële terroristische dreiging”. Dat zei premier John Howard woensdag. De regering hoopt snel een nieuwe antiterreurwetgeving door het parlement te loodsen.


„De regering heeft deze week specifieke informatie van de politie gekregen die ons reden geeft tot ernstige bezorgdheid over een mogelijke potentiële terroristische dreiging”, aldus de premier. Hij wilde niet nader in details treden over de aard van de dreiging.

Howard liet weten woensdag nog een amendement op de nieuwe antiterreurwetgeving aan het parlement te willen voorleggen zodat de politie gepast kan reageren op de dreiging. Het terreuralarm hoeft echter niet naar een hoger niveau te worden opgekrikt, verklaarde de liberale premier.

De Australische regering is een trouwe bondgenoot van Washington in de strijd tegen het terrorisme. Howard heeft militairen naar onder meer Irak en Afghanistan gestuurd. Australië is tot nog toe gevrijgewaard van terroristische aanslagen zoals in Londen en New York.
 
is dit een aktie als: hoe krijg ik snel mijn nieuwe wetten er door heen of serieuze dreiging?

ik hoop niet dat het net zo overspannen gaat worden als hier in nederland dat ze willekeurige arabische mensen met arrestatieteams uit de trein gaan halen....
 
[quote author=rob & jeanine link=topic=3035.msg34404#msg34404 date=1130915368]
Australië is tot nog toe gevrijgewaard van terroristische aanslagen zoals in Londen en New York.
[/quote]
En laten we hopen dat het zo blijft.

Maar de quote van Rob & Jeanine vindt ik wel leuk;
[quote author=rob & jeanine link=topic=3035.msg34406#msg34406 date=1130915523]
is dit een aktie als: hoe krijg ik snel mijn nieuwe wetten er door heen of serieuze dreiging?
[/quote]

Variatie er op;
"Als ik mijn visa niet snel krijg, blaas ik de Opera House op of zo!!!" :eek:ops!:
:lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:

Rene
 
[quote author=rob & jeanine link=topic=3035.msg34406#msg34406 date=1130915523]
is dit een aktie als: hoe krijg ik snel mijn nieuwe wetten er door heen of serieuze dreiging?
[/quote]Dat zie ik Johnny wel doen ja  :x
Volgens mij zijn Howard en z'n kornuiten zelf de grootste bedreiging voor Australie...  :-(
 
Australië is tot nog toe gevrijgewaard van terroristische aanslagen zoals in Londen en New York.
  :-o probeer dat maar eens uit te leggen aan families & vrienden die geliefden hebben verloren in de Bali aanslagen...........

Syl
 
Ja ik hoop dat het niet zo'n stresszooi wordt als hier in NL,pas hebben ze hier in Almere ook een verdachte op het station gearresteerd,kwam wel uit een aso wijk maar toch......Clair
 
[quote author=linda link=topic=3035.msg34461#msg34461 date=1130924321]
“the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy, all you have to do is tell them that they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.”
[/quote]

Waarschijnlijk de lijfspreuk van de persoonlijke adviseur van bastaard G.W. Bush.

We moeten maar eens ophouden met dat geneuzel over terreurdreiging. Hoeveel mensen sterven er dagelijks aan hongersnood, aardbevingen, aids, oorlogen, and so on? En hoeveel mensen sterven er dagelijks aan terreur? I rest my case.

Stap 1: Ga naar http://www.google.nl/
Stap 2: Tik in "Failure"
Stap 3: Kies voor "Ik doe een gok"

:cool:
 
Back
Top