terug naar Nederland - Plaats in onze container

loecky

XPdite Sponsor
Hoi Allemnaal,

Wij vertrekken op 20 July a.s. terug naar Nederland (re-migreren). We hebben nog circa 8 kuub plaats over in onze 20 kuub container. Als er mensen/studenten zijn die ook terug naar Nederland gaan en die nog wat ruimte nodig hebben of iemand die nog een aantal spullen goedkoop mee wilt teruggeven, dan horen wij dat graag.

Onze container wordt gevuld in het weekeinde van 18 july, plaats van handeling Hornsby/Sydney.

Groet,
Familie Munnichs
loecky@hotmail.com
0289114931
0488339127

Mag ik vragen waarom jullie terug naar NL gaan na ruim 2 jaar?

Wij gaan terug om persoonlijke redenen. Wij hebben hier een mooie en onvergetelijke tijd gehad maar het gemis van familie en vrienden weegt toch niet op tegen de relaxte life style hier in Sydney.

Ja je weet pas of je je familie en vrienden echt heel erg belangrijk voor je zijn als je ze niet meer op berijdbare afstand heb wonen. Jullie gaan in ieder geval terug met veel verhalen en mooie herinneringen. Succes en veel geluk met alles.

gr. Moon

Ik wens jullie een hele fijne toekomst terug in NL straks! Echt heftig inderdaad! Heb het als kind meerdere malen meegemaakt, naar NZ geemigreerd, 10 jaar later terug naar NL, 2 jaar later terug naar NZ, nu weer in NL ready to live Down Under zodra ons huisje hier is verkocht!

Moet eerlijk zeggen dat ik van binnen wel wat issues heb, met al dat heen en weer geemigreer als kind. Maar als je maar blijft voelen wat je voelt. Zoals jullie nu ook doen, 'nu' leven is de kunst en als het 'nu' niet goed voelt om zover van je familie en vrienden te zijn, ga je lekker naar ze toe!

Goodluck, liefs Betty

Wij gaan terug om persoonlijke redenen. Wij hebben hier een mooie en onvergetelijke tijd gehad maar het gemis van familie en vrienden weegt toch niet op tegen de relaxte life style hier in Sydney.

Relax en Sydney!!.....gaat dat samen?.
Relax en Darwin okay .....?? of was dat Laid back en Darwin. <_<

Anyway, think and think twice , count till ten ...ten times , what do you feel.
Simpel ..follow your hart and you can't go wrong.

All the best "Loecky" :up:

Jack :evil:

Goh, Loecky en fam, da's verrassend, maar helemaal niet onbekend. We hebben in 2008 in dergelijk schuitje gezeten waar gemis van familie en vrienden door al het moois alleen maar erger werd... en toen een van ons ziek werd, was de teruggang niet meer tegen te houden. Inmiddels zitten we alweer 3 jaar in Hollandia en staan we eigenlijk op het punt weer naar Sydney te vertrekken...
Ik wens jullie al het goede, veel succes met de herstart!!
All the best,
Kathleen & Hans

Nou Jack, je moet toch eens omgeving Sydney gaan bekijken, het is hier echt verschrikkelijk relaxed hoor, niet natuurlijk CBD, maar daarbuiten jongen , awesome, :wink:

Loecky , ik vind trouwens dat jullie wel ballen tonen door hier te vertellen dat je terug gaat, er zijn ook mensen die terug gaan en dat heel stil houden, wat onzin is, want er reageert niemand met leedvermaak,(dat zou wel heel cru zijn) maar dat zegt wel heel veel over jullie :up: en ik denk dat jullie een wijs besluit nemen door je hart te volgen, want je hebt alleen een goed thuis als je ergens echt thuis bent.En dat maakt helemaal niet uit waar dat is.

Ik heb niks mee te geven, wel andersom, dus als je weer terugkomt heb ik wel een lijstje!! :p

Het ga jullie goed en kom nog eens vertellen hoe het is om terug te gaan en hoe je het ervaren hebt!
Succes!

Kunnen we het aub on topic houden?

Verder allenmaal bedankt voor je reacties.

Gr,
Loek en Jacky

Alle off-topic berichten zijn afgesplitst:
http://forum.xpdite.net/topic/11416-sydney-afgesplitst-van-ander-draadje/

Zijn er nog geinteresseerden die wat spullen willen meegeven??

Zie eerste post in dit draadje.

Thanks,
Loek

Lang verhaal. Ik zal jullie daar niet mee lastig vallen :). stuur me anders maar n pm-tje

Back