Terug van weggeweest

Gwen

XPdite Sponsor
Beste XPditers!

Ik ben weer terug van weggeweest. Sommigen zullen mij misschien nog kennen, velen niet. Ik ben Gwen en ik ben een dikke twee jaar geleden een half jaar in Australië geweest voor stage. Ik heb toen een geruime tijd daarvoor al me aangemeld op Xpdite en was hier ook dagelijks te vinden. Ik had het idee dat ik in Australië wilde wonen, maar daar ben ik na de stage wel op terug gekomen. Hoe langer ik echter in Nederland ben, hoe liever ik weer terug wil naar Australië. Elke keer als ik een reis maak kom ik toch weer tot de conclusie dat ik voor langere tijd naar het buitenland wil. Echter heb ik ondertussen een vaste baan, huurhuisje en auto e.d. waardoor de stap toch wel wat groter wordt. Maar ik ga me nu toch serieus concentreren op een half jaar Australië en zit te denken om te gaan backpacken. Ik heb voor mijn stage toendertijd een Occupational Trainee Visa aangevraagd, dus ik heb mijn Working Holiday nog gewoon tot mijn beschikking. Ik ben nu 21 jaar en wordt in september 22.
Ik heb mega veel vragen, maar die ga ik mooi in de andere topics plaatsen ;-)

Groetjes Gwen

Hoi Gwen, zat gisteren door wat (ver)ouder(d)e topics te zoeken en kwam je nog tegen ;)

Welkom terug! Om er maar eens een typisch Nederlands woord tegen aan te gooien: Gezellig!

Welkom terug, was al benieuwd of Australië helemaal van de landkaart gevallen was na je stage.
Groetjes
Yvonne

Heee girly! Nou zeg, dat is idd lang geleden. Ik dacht ook, net als Yvonne, dat je Australie helemaal bij het oud vuil had gezet. Kweet niet wat je toch tegen gevallen was, maar van de andere kant, Australie wertkt verslavend hoor! En dat merk je nu dus ook :)
Mocht je gaan backpacken (doen!) en je komt bij ons in de buurt (geen idee waar we dan wonen:D ) maar dan ben je welkom hoor!
Groetjes Ingrid

Heee girly! Nou zeg, dat is idd lang geleden. Ik dacht ook, net als Yvonne, dat je Australie helemaal bij het oud vuil had gezet. Kweet niet wat je toch tegen gevallen was, maar van de andere kant, Australie wertkt verslavend hoor! En dat merk je nu dus ook :)
Mocht je gaan backpacken (doen!) en je komt bij ons in de buurt (geen idee waar we dan wonen:D ) maar dan ben je welkom hoor!
Groetjes Ingrid

De machtsverschillen in het werkveld was me het meeste tegen gevallen. En ook wel hoe ver weg het is voor familie en vrienden. Maar dat is puur om daar permanent te gaan wonen. Dat betekend niet dat ik Australië niet meer leuk vond, haha. Dat is onmogelijk! ;-)
Waar zitten jullie nu Ingrid?

Hi Gwen,welkom terug! Blijft een erg leuk forum;)
Ik ben zelf ook net terug van weg geweest:rolleyes:

BIG Cheers:)

Welkom terug.

Enne:
- je auto kan je verkopen.
- je huisje kan je verkopen
- banen hebben ze hier ook. :)

Met andere woorden, kom gewoon hiernaartoe.

Back