Terug van weggeweest!!!

Mrs.P

Member
Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik aktief was op dit forum, vandaar dat ik me even opnieuw voorstel. Ik ben Caro en ben getrouwd met een australische Nederlander en we hebben drie kinderen.
Mijn man en kinderen hebben een australisch paspoort en een paar jaar geleden waren we erg druk bezig om te emigreren. De reden is vooral omdat mijn man graag terug wilde naar Oz, hij woont nu alweer tien jaar in 12 jaar in Nederland en dat is nooit zijn bedoeling geweest (maar ja, als je de vrouw van je dromen tegenkomt!). Verder nog de bijkomende factoren als ruimte, leefstijl etc. We waren al best ver gevorderd met onze plannen: het papierwerk was allemaal geregeld, het huis was verkocht en ik had mijn baan al opgezegd. Toen bleek (op de dag dat we ons huis verkocht hadden) dat er een kindje bij kwam. Hartstikke leuk natuurlijk, maar totaal onverwachts. We hebben toen besloten om in Nederland te blijven. Om dat ik mijn baan had opgezegd, ben ik een eigen bedrijf begonnen in begeleiding, zorg en opvang. Het besluit om in Nederland te blijven was natuurlijk niet makkelijk, maar ik kon al mijn energie kwijt in mijn bedrijfje en dat is inmiddels uitgegroeid tot een behoorlijk bedrijf met twee filialen en zestig medewerkers. Nu is de 'baby' anderhalf jaar oud en begint het toch weer te kriebelen, vooral mijn man heeft erg veel last van heimwee. In maart 2007 gaan we met zijn vijven naar Australie en het is niet alleen een vakantie, maar eigen ook weer de gelegenheid om concreet ons hoofdstuk emigratie te heropenen. O ja, we willen graag verhuizen naar Brisbane/ Goldcoast, want daar komt mijn man vandaan, maar het is wel zo dat in Sydney de meeste kansen liggen voor mijn man qua werk (architectuur).

Groeten,

Mrs.P

welkom op het forum. Ben zelf ook met een aussie getrouwd en hebben ook een aantal jaar samen als gezin in Nederland gewoond. Uiteindelijk hebben ook wij toch voor Oz gekozen en daar hebben we geen moment spijt van gehad.

gr

Melanie

Hé, Mrs P, wat leuk om weer eens wat van je horen  :up:  :up: Goed hoor, een eigen bedrijfje opzetten en dan meteen binnen een jaar 60 medewerkers! Wauw!

Hier alles goed. In maart 2007 wonen we alweer 2 jaar hier zo en heb nog altijd geen spijt van de genomen beslissing. Mrs Kc, de aussie nota bene, heeft nu vaak heimwee naar NL... zo zie je maar....

Groetjes!

KC

Welkom terug op het forum en succes met het nogmaaks opstarten van de plannen. :hi:

Welkom terug!!

Goh, wat een verhaal, maar alles is meer dan goedgekomen :up:

Succes met de vervolg-emigratieplannen!

Liefs Eutrice

Back