thai air ervaringen

Hoi mensen,

Ik heb 2 jaar geleden op tokyo airport een vliegtuig zien staan van thai air en tegen over de andere vliegtuigen zoals japan airlines vond ik het er niet zo fris uitzien aan de buitenkant.
Maarja alle vliegtuigen moeten gekeurd worden dus ook die denk ik zo maar.
Wij zijn ook en beetje de prijzen van een eventuele vlucht naar sydney aan het bijhouden en we zien ook dat thai air een van de goed koopste, is maar dan betaal ik liever wat meer geld voor singapore airlines of japan airlines dus............

Maarja dat is mijn mening :up:

Ik begrijp dus dat je geen ervaring hebt met Thai air. Thai air is overigens duurder dan Singapore airlines.
Maar evengoed bedankt voor je antwoord.

Mary

Heb wel eens met Thai Airways gevlogen tussen Bangkok en Hanoi.
Prima airline hoor! Veel europeanen uit landen waar de andere maatschappijen weer niet op vliegen, vliegen ermee.....
Ik zou niet weten waarom niet...!
En dat toestel was gewoon anders geverfd of niet gewassen......Het is aan de buitenkant niet te zien hoe de technische staat van een toestel is (tenzij de stukken erbij hangen natuurlijk  :-D)

Nee hoor, prima!

Henriette

In december 2004 van Delhi via Bangkok naar Sydney gevlogen met Thai Airways; prima maatschappij hoor! Van anderen heb ik ook positieve verhalen over ze gehoord. Kom net terug in Brisbane vanuit Amsterdam met Japan Airlines en ik vind beide maatschappijen vergelijkbaar. Qua prijs weet ik niet omdat de trajecten niet vergelijkbaar zijn.

Thai air is na Singapore airlines verreweg de beste maatschappij waarmee ik ooit gevlogen heb

Mijn dank voor de antwoorden, ik heb me wel eens laten vertellen dat alle Aziatische maatschappijen goed zijn.
Ik heb al met heel wat maatschappijen gevlogen, maar nooit een slechte.

Weet iemand ook of ze soepel zijn met "teveel"bagage meenemen.
Mary

Alle Aziatische maatschappijen goed? De bekende wel (Singapore, JAL, Malyasian, Cathay, Thai Airways etc) maar je hebt ook bijvoorbeeld BimanAir... nationale luchtvaartmaatschappij van Bangladeh waar ik nu niet zo vrolijke verhalen van heb gehoord. Ook heb je verschillende Chinese airlines die niet zo jofel zijn (maar Air China is erg goed!)

Over bagage: toen wij destijds vanuit Delhi ons avontuur in Oz begonnen hadden we meer dan een jaar gereisd door Azië en veel, HEEL VEEL souvenirs en zaten ver over het gewicht en we hoefden niets bij te betalen  :)

Maar dat zegt niet zoveel; hangt er ook vanaf wie je treft bij de incheckbalie... wij hebben totnutoe altijd geluk gehad maar ik heb ook weleens verhalen gehoord van 1 kilo teveel en 75 euro bij betalen... (weet niet meer bij welke maatschappij dat was...)

Back