Thanks, Dan.

Sommige zullen hem identificeren als Superman, sommige als een Kim Jong-Un, maar (in)famous is tie! ;)
Accurate analyse. Love him or loathe him, er zit niks tussenin. Nog een analyse die bevestigt wat jij ziet:


Wat een electorale veranderingen de laatste tijd. Ik blijf maar bezig met nieuwe premiers uit mijn hoofd leren :cool: .
 
Ja dat was wel een verrassing, alhoewel ik wel had verwacht dat hij in deze termijn zou opstappen. Wat mij vooral bijblijft is dat hij 120 dagen achter elkaar de pers te woord stond tijdens Covid om in klare taal te vertellen wat de situatie was en welke maatregelen er werden genomen. Dat vind ik echt leiderschap. Uiteraard werden die maatregelen niet door iedereen met gejuich ontvangen, maar als leider moet je nu eenmaal beslissingen nemen.
 
Ja dat was wel een verrassing, alhoewel ik wel had verwacht dat hij in deze termijn zou opstappen. Wat mij vooral bijblijft is dat hij 120 dagen achter elkaar de pers te woord stond tijdens Covid om in klare taal te vertellen wat de situatie was en welke maatregelen er werden genomen. Dat vind ik echt leiderschap. Uiteraard werden die maatregelen niet door iedereen met gejuich ontvangen, maar als leider moet je nu eenmaal beslissingen nemen.
Ben met je eens dat, los of je de inhoud leuk of niet leuk vindt, daar elke keer gaan staan en duidelijk zijn een goede eigenschap is voor een leider.
 
Back
Top