The Golden Telephone.

-+henk+-

XPdite Sponsor
Er was eens een amerikaan met veel geld die een boek wilde schrijven over alle kerken in de wereld. Hij begon in de US en het viel hem op dat in elke kerk in de US waar hij kwam, wel ergens een gouden telefoon stond. De dominees vertelden hem, dat dat een directe lijn naar de hemel was en dat je kon bellen voor $ 10.000 per gesprek. Ook in Canada kwam hij dat soort telefoons wel tegen en in heel veel andere landen. En altijd kreeg hij te horen: directe lijn naar de hemel voor $ 10.000 US of soortgelijke bedragen. Totdat.... hij in Australie kwam. Ook daar stond in de eerste de beste kerk de bekende gouden telefoon. Maar tot zijn stomme verbazing werd hem verteld, dat het gesprek slecht 25 cent koste! "We are in Gods own country, mate. Just a local call here."

Vanmorgen gehoord op NBN - verteld door Alan Jones ter gelegenheid van Australia Day.

[quote author=linda link=topic=6442.msg79905#msg79905 date=1169766142]
wat is NBN?

:up:
[/quote]

Channel Nine Television - Alan Jones is ook een "talk back" host op een omroepzender van de zelfde groep (PBL of meer populair gezegd de Packer group) en doet elke morgen een gesproken "column" in de Today Show. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar vandaag wel.  :smile:

Hee Linda,

ken je www.mytalk.com.au? Je kan daar via je computer naar verschillende radiozenders luisteren. Ook leuk :) Ik luister altijd naar 4BC, waar er veel bellers zijn, en het is interessant te horen wat de medeburger te zeggen heeft.

Het zou trouwens wel fijn zijn als God nog wat meer water in de dammen liet vallen...

Ireen :)

:grin: :grin: :grin: :grin:

Dat is een leuke start van de morgen!!!

Groetjes,
Lela

Wat een leuk verhaal!!  :clap2: Of het nou helemaal waar is durf ik te betwijfelen, maar we komen hier wel een heel eind!! 

26_11_15.gif
innocent0006.gif

GOEIE ZEG!!!

Back