Annelies en Thijs naar Australië

Kun je uitstekend surfen hoor ik ;)

Bedankt!
Nah… overrated 😉😉😉

Ik ben trouwens voor het moment overgestapt op wakeboarden. (Kabelbaan)

Net even wat makkelijker allemaal voor me. Lijkt wat meer op snowboarden waar ik redelijk bedreven in ben. Beetje schansen en rails rijden.
De kabel draait altijd. Hoef niet te wachten op een golf of swell in het algemeen, of mijn plekje in de break te veroveren.

Maar heb mijn (langste) plank nog wel hoor. Het gaat er vast weer een keer van komen 👍
 
Nah… overrated 😉😉😉

Ik ben trouwens voor het moment overgestapt op wakeboarden. (Kabelbaan)

Net even wat makkelijker allemaal voor me. Lijkt wat meer op snowboarden waar ik redelijk bedreven in ben. Beetje schansen en rails rijden.
De kabel draait altijd. Hoef niet te wachten op een golf of swell in het algemeen, of mijn plekje in de break te veroveren.

Maar heb mijn (langste) plank nog wel hoor. Het gaat er vast weer een keer van komen 👍

Heb je een baan dichtbij? Ik heb een surf bad dus hetzelfde idee een beetje. Opdagen, een uur lang gegarandeerd surfen en weer naar huis.
 
Heb je een baan dichtbij? Ik heb een surf bad dus hetzelfde idee een beetje. Opdagen, een uur lang gegarandeerd surfen en weer naar huis.
Yep, Bli Bli wakepark is ongeveer net zo lang rijden als naar Noosa beaches. Dumb luck 😉 Dus ja maakt het leven zo makkelijk in vergelijking. Maar surfen in de oceaan is wel iets meer ‘zen’ zeg maar.

Het wakepark gevoel werd eigenlijk getriggerd door:
1. Tash die wilde wakeboarden en ik een boot kopen voor zoiets een beetje te gek vond.
2. Ik in Nederland even stopte @ Snowworld waar ik menig uur in het fun park doorgebracht heb en dacht: dat was toch wel heel geinig en makkelijk/ease of access.
 
Yep, Bli Bli wakepark is ongeveer net zo lang rijden als naar Noosa beaches. Dumb luck 😉 Dus ja maakt het leven zo makkelijk in vergelijking. Maar surfen in de oceaan is wel iets meer ‘zen’ zeg maar.

Het wakepark gevoel werd eigenlijk getriggerd door:
1. Tash die wilde wakeboarden en ik een boot kopen voor zoiets een beetje te gek vond.
2. Ik in Nederland even stopte @ Snowworld waar ik menig uur in het fun park doorgebracht heb en dacht: dat was toch wel heel geinig en makkelijk/ease of access.

Ja in dat geval kun je net zo goed naar een plek waar je gegarandeerd wat actie krijgt en een parkeerplaats hebt. Had net ook even een video opgezocht en ziet eruit als een cool park met ook wat rails en dergelijke.

Ik overwoog om vanochtend naar het strand te gaan, een goeie anderhalf uur rijden in de hoop wat golfen te krijgen. Ik kon me er niet toe zetten. In de tijd die ik kwijt zou zijn om alleen maar naar het strand toe te rijden zou ik naar het surfpark gereden kunnen hebben, rustig m'n wetsuit aan getrokken kunnen hebben, een uur lang gesurfd kunnen hebben en net onderweg zijn naar de hot tub of de warme douches. Ja, het is misschien ietsje duurder, maar 2 uur extra in je dag is ook een hoop waard. Plus gegarandeerd dit soort golfen:

Een vriend van me omschreef mij naar het strand rijden als iemand is die vanaf Bells Beach naar Melbourne rijdt in de hoop dat er daar golfen zijn ;)
 


OFX
Back
Top