Annelies en Thijs naar Australië

Leuke update. Een jaar al weer en goed om te lezen dat jullie je stek gevonden hebben. Ik weet nog goed dat we met z'n alle bij Southern Cross in Heemstede aten.
We moeten maar eens een XPdite reunie houden halverwege Melbourne and Sydney. @afterbang weet vast wel een leuk restaurant!
 
Leuke update. Een jaar al weer en goed om te lezen dat jullie je stek gevonden hebben. Ik weet nog goed dat we met z'n alle bij Southern Cross in Heemstede aten.
We moeten maar eens een XPdite reunie houden halverwege Melbourne and Sydney. @afterbang weet vast wel een leuk restaurant!

Heaps of leuke restaurants. En ja, de op 3 na leukste stad om te bezoeken in de hele wereld (gloat, gloat ;) ) ligt heel aardig in het midden van Sydney en Melbourne.

Ik wil best een gewoon Canberra meeting of kampeer uitje opzetten hoor!
 
leuk om je update te lezen Thijs, want, precies een jaar en twee geleden zaten we nog aan het bier in Nijmegen ;-). Surfen zou ik je aanraden, super om te doen! Kite is een uitdaging meer maar zeker net zo vet :)

groetjes aan Annelies
 
Heaps of leuke restaurants. En ja, de op 3 na leukste stad om te bezoeken in de hele wereld (gloat, gloat ;) ) ligt heel aardig in het midden van Sydney en Melbourne.

Ik wil best een gewoon Canberra meeting of kampeer uitje opzetten hoor!

is er ook een sponsoring program waar xpditers vanuit nederland aanspraak op kunnen maken :p?
 
We zitten er aan te denken om een eigen staat uit te roepen tzt. We kunnen het nooit slechter doen dan dat zooitje ongeregeld hier op de heuvel. @TessenEmil jullie zijn de eerste die een visum krijgen :D
 
Man, man, man, wat is Sydney toch een mooie stad. Dare I say misschien wel de mooiste stad die ik ooit gezien heb.
Ik was er vorig weekend ook weer een paar dagen. Bij mijn dochter die net verhuisd is naar North Bondi. Weer een heel ander stuk van Sydney gezien en nieuwe plekjes en restaurantjes ontdekt. Ik vind het ook nog steeds een geweldige stad, elke keer weer!
 
sorry, just cannot wait to get out....yes it is beautiful.....but not for me!
Gelukkig is er keuze genoeg in dit land. Genoeg mooie plekjes, ver weg van de stad.
 
sorry, just cannot wait to get out....yes it is beautiful.....but not for me!
Gelukkig is er keuze genoeg in dit land. Genoeg mooie plekjes, ver weg van de stad.

Oh ik wil er nog steeds niet wonen. Al die dichtgeplamuurde, spray-tanned mooie mensen. I'm completely out of place hier, maar de omgeving is mooi. Prima voor een weekendje every now and again ;)
 
Update over Sydney. Met ouders en broertjes naar Manly beach. Loop weg om me om te kleden als ik achter me een klap hoor en geschreeuw.
Een tak van die pine trees afgebroken en op m'n moeder, 2 broertjes en een meisje wat we niet kennen gevallen. Zitten nu in het ziekenhuis te wachten op foto's van m'n moeders arm en hechtingen. Niet helemaal die geplande dag aan het strand.
 
ojee, alles goed gekomen? Jeetje das schrikken zeg voor jullie. Mocht je ergens hulp nodig hebben, let me know!!
 
ojee, alles goed gekomen? Jeetje das schrikken zeg voor jullie. Mocht je ergens hulp nodig hebben, let me know!!

Goed verzekerd gelukkig, bedankt :) Wat wonden en hechtingen. Nu in afwachting van de uitslag van de foto's naar huis gestuurd. Iedereen is in good spirits, maar gezien de verwondingen zijn we blij dat er niks op hoofden is gevallen.
 


OFX
Back
Top