Ticket verkopen??? Sydney-januari

Jonna

New Member
Hoi.. Weten jullie of het mogelijk is om mijn ticket (4 januari, enkele reis naar sydney) kan verkopen?
Helaas is mijn relatie over en is mijn visum zinloos en mijn ticket overbodig.
Ik heb geboekt bij singapore airlines en heb geen mogelijkheid dit te annuleren?
Weet iemand of misschien een van jullie het ticket zou kunnen overkopen??????

En heeft iemand interesse?
 
Volgens mij is het niet mogelijk om een ticket te verkopen aan een ander maar om 100% zeker te zijn zou ik gewoon SA bellen en vragen wat voor mogelijkheden je hebt. Als je het helemaal kwijt zou raken is het dan niet een idee om er een retour ticket van te maken? je zoekt dan niet je vriend op in Sydney maar probeert een leuke tijd te hebben in het land. Lekker even relaxen ;)
 
Nee je kunt je vlucht zo niet verkopen, want het is op naam. Je kunt echter altijd je vlucht laten cancelen. Ik zou dan ook zeker contact met de Singapore Airlines helpdesk opnemen. Je zult niet al je geld terugkrijgen, tenzij je een annuleringsverzekering hebt (of een business/first class ticket  :wink: ) maar meestal wel wat.
 
Nog even er informatie:
Ik kon de naam op het ticket niet veranderen maar wel het hele ticket annuleren.
Omdat ik geen annuleringsverzekering had genomen krijg ik 50% van de ticketprijs terug.
Nouja.. 500 euro.. ben toch blij dat ik het terug heb:)
Bedankt voor jullie reacties.
 
Back
Top