Tijd voor een "mannenavond" in Perth?

@@D

Member
Aangezien de meiden vanavond in het Belgish bier café zitten, vroegen wij (Scuba en @@D) ons af of het geen tijd wordt voor een avond voor de mannen? Hoeft niet per se een NL avond te worden, ons Swahili is niet zo goed, maar daarnaast spreken we best veel talen. (als fair dinkum Aussie vallen we nog door de mand  :oops:)
Belgisch bier had lekker geweest, maar misschien een een wijntour in de Swan Valley een optie, of "Little Creatures" in Freo? Canning Vale heeft ook een redelijk nieuwe brewery: The last drop brewery.  (je kan er ook eten....) Een brewery tour in de Swan Valley kan ook: http://www.beernuts.com.au/

Mocht er genoeg animo zijn, dan zullen we eens een balletje opgooien voor een datum (eind January?)

Groeten, Scuba en @@D

Pieter is wel in voor een 'mannenavond'!

(Wijn is niet echt zijn ding, maar een brouwerij lijkt hem wel wat...)

Mijn oom, waar ik dus bij in huis woon, lijkt dit eventueel ook wel wat. Hij houdt alleen niet zo van alcohol. 1 wijntje ok maar meer ook niet.

Ik zou graag van de partij zijn maar helaas zitten we nog in Belgie op ons visum te wachten :loudcry:

Maar jullie veel plezier>

groetjes Bennie

Hoi,

De brewery tour lijkt mij wel een geslaagd plan, onder het mom van cultureel bezig zijn, toch gezellig lam worden. :evil:
Wilco, jij wil vast de bob wel zijn :up:

Menno

G'day,

We hebben nog geen datum geprikt, maar we zullen ons daar deze week eens over buigen!

Iedereen trouwens nog een geweldig 2008!

Wij zijn vanmorgen begonnen met een nieuwjaarsduik en dat was bepaald niet vervelend in de huidige temperaturen.

Grt, Aad

Mannenavond, mannenavond????  Vandaag 29 februari is het officieel MANNENDAG....... in België.

Jac is er even niet maar aangezien we in Perth of eromheen blijven plkken denk ik dat ik hem wel als geinteresseerd op kan geven.

Als jullie nou alvast gaan beginnen, kom ik eraan.(hahaha)
Belgium Beercafe is in elk geval een perfecte plek! Zelf goed getest afgelopen zomer!

:eat: :drink: :eat: :drinking:

Dan

Back