Tijd voor hallo

Tour

XPdite Sponsor
Al maanden lees ik stiekumpjes mee maar nu is het toch echt tijd om even hallo te zeggen vanuit Broken Hill NSW :) .

Hallo ik ben Touraya, op 1 mei 2010 ben ik uit Nederland vertrokken, volledig uitgeschreven, (bijna) al m'n spullen verkocht of weg gegeven (ik heb nog 1 stoel, hangmat, fiets + 4 dozen) en hop op avontuur de wijde wereld in. Op reis om thuis te komen.

Via Rusland, Mongolie, China, Hong Kong, Amerika & Thailand ben ik op 26-12-2010 in Australie aangekomen met een Working Holiday Visum. Vanwege m'n leeftijd (nu 30) kon ik niet langer wachten.

In februari 2011 was het dan toch echt tijd om weer eens wat geld te verdienen, ik woonde tijdelijk bij een vriend in The Adelaide Hills werkte in de locale pub en daar ben ik vorig jaar maaart super verliefd geworden op Duncan. Helmaaaal niet de bedoeling!! Toch gebeurd en ondanks dat we allebei hebben geprobeerd om vooral niet verder voor elkaar te vallen ben ik nadat ik 1,5 maand in Ivanhoe op een sheep & goat station heb gewerkt om m'n WHV met een jaar te verlengen vorig jaar September bij Duncan ingetrokken in Broken Hill.

Ondanks dat het een stuk eerder is dan ik had verwacht (en gehoopt) heb ik ik mijn thuis gevonden en dat is hier in The Hill met Duncan :up: We zijn super gelukkig saampjes. In Juli gaan we voor een maand naar NL zodat Dunc kan zien waar ik ben opgegroeid en m'n familie en vrienden kan ontmoeten. Als we terug komen in augustus gaan we een partner visum aanvragen zodat we gewoon kunnen blijven doen wat we doen want dat werkt :) .

Euuh,.. Is dit het script van "Australia II - the return to 2012" ofzo?
Nice story. Would love to read more!

Welkom!

Nadat ik net de link naar m'n blog voor hardcore heb opgezocht ben ik in m'n eigen blog blijven hangen, heerlijk om een beetje terug lezen wat ik nou eigenlijk allemaal heb gedaan enzo en toen vond ik dit stukje:

Tuesday, January 25, 2011
Ik krijg regelmatig de vraag of ik nog wel terug kom naar NL. Tuurlijk kom ik nog wel een keer terug. Maar wanneer en voor hoelang…. Geen idée. De wereld roept me nog. Nu heb ik 1 jaar werkvisum voor Australie die ik ga proberen te verlengen met nog 1 jaar. Dan is er nog het grote Afrika dat ik steeds op de achtergrond hoor fluisteren maar ook de ritme’s van Zuid Amerika hoor ik. Ontzettend graag zou ik Spaans willen leren. Het ligt ook aan werkgelegenheid, niets is gratis. Van de andere kant zou het zomaar kunnen zijn dat ik op een dag wakker wordt en WEET ik moet naar NL dat is waar ik wil zijn, dat is waar ik hoor. Dan stap ik op een vliegtuig terug zonder ook maar ergens spijt van te hebben zonder me ook maar 1 seconde te schamen omdat ik bv niet 1 jaar in Australie ben geweest . No regrets is mijn motto!

Zo grappig om nu terug te lezen. Hier zit in dan bijna 1,5 jaar later in (het op dit moment super koude) Broken Hill. Helemaal in love met Duncan en druk bezig om m'n visum voor altijd te regelen. Wie had dat gedacht hahaha ik niet! Wat is het leven toch mooi :p

Leuk verhaal! Als ik een vrouw was zou ik er wellicht wel bij weg kunnen zwijmelen ;)

(en laat nu net op dit moment Travelpod op zijn gat liggen voor onderhoud...)

Leuk verhaal! Als ik een vrouw was zou ik er wellicht wel bij weg kunnen zwijmelen ;)

Hey M, je hoeft je niet te schamen als man zijnde hoor
gay.gif

hahahaha

Back