tijdelijk (4 mnd) naar Sydney met kids

jonas

New Member
Hallo,

er bestaat een kans dat wij in januari voor 4 maanden naar sydney gaan ivm een tijdelijk opdracht voor een NL bedrijf. Heeft iemand tips wat je in zo'n geval het beste met je kids kunt doen (4 en 7). Heeft het zin ze op een public danwel private school te zetten en zo niet hoe houd je ze bezig

Hoor graag
 
Ha,

Leuk hoor tijdje naar Sydney! Maar om even ter zake te komen;

Private gaat je niet lukken op deze korte termijn en (wachttijden van 10 jaar voor sommige scholen.....)
buiten dat kost het ongeveer 10.000 > per kind per jaar, reken maar uit voor 4 maanden, waar je niet echt wat aan hebt, gezien de toekomst niet in AU ligt. Public scholen systeem is prima, zeker voor primary school. Als je niet permanent bent betaal je hier overigens ook 3000 dollar per kind, per jaar voor. Voor de jongste is het trouwens geen gek idee om naar een pre-school te gaan, want de meeste kindjes gaan pas vanaf 5 naar de basisschool(primary). Het zou voor haar/hem leuker en makkelijker zijn op een pre-school. Dat is nl wel van een uur of half 9 tot 4 uur. Als het ware een peuterschool. Leerzaam en creatief en goed voor de taal.

Hoe houd je ze bezig? Hoe niet :)

Sydney heeft zooooooveeeeeel te bieden voor kids. Parken, stranden, georganiseerde uitjes, bbq-en met mensen die ook kids hebben, wandelen en nog veeeeeeeel meer. En dan heb ik het niet eens over de toeristen uitjes (aquarium, Zoo, boottochtjes, Sydney museum). Ik zou nu al niet meer weten wat ik met onze kids zou moeten ondernemen in NL.

Gaat helemaal goedkomen met jullie!

Onze dochter is 3,5 dus als jullie zoon/dochter van 4 wil spelen als jullie in Sydney zijn, dan mail ons maar!

Groetjes en succes!




Succes!
 
Back
Top