tilburg

hanshertsens

XPdite Sponsor
hallo iedereen

wou is peilen naar de reakties op zaterdagavond.
ikzelf heb mij enorm geamuseerd,
het doet toch is zo deugd om gelijk gestemde zielen te ontmoeten. Deugd om is te praten over oz zonder het gevoel te hebben "daar is hij weer met zijn australie"
Mensen te onmoeten ,die mee praten over hetgeen wat het diepst aan hun hart ligt.
Ik had niet het gevoel dat we nederlanders en belgen waren , maar dat we australiers waren die hadden afgesproken om een etentje te houden in tilburg. En zodra we terug thuis  :-D zijn "australie dus", daar nog is kunnen af spreken .
Het was ook is leuk om jullie allemaal is in het " echt " te ontmoeten. Om is dieper kennis te maken .
Ik zou zelf zeggen "het forum is verslavend, maar zo bijeen komen zou nog verslavender kunnen zijn"
 
Hi hanshertens,

Nu ga ik een hele domme vraag stellen of op glad ijs begeven. Maar je forumnaam komt mij niet bekend voor.  :oops:

De domme vraag is dus; "Met wie ben je dan gekomen? ."

Daarnaast geef ik je gelijk, het was een gezellige avond. Ik denk dat er wel meer reacties zullen komen op het draadje over het verslag over Tilburg. (zie http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2878.0)

Rene
 
rene

ik ga je twee letters geven en je weet al genoeg
NT

sorry dat ik hier een ander topic ben begonnen, in mijn enthousiasme had ik niet verder gekeken naar de andere topics en merkte ik dat er al reakties waren op tilburg.
dus zet deze maar bij de andere reakties.
 
JAAAAAAAAAH, IK WEET HETWEER!!!!!!!!! :dance:

Ik wist alleen niet dat jij dat was. :oops:  :eek:ops!: :error: :oops: :angry1:

Vergeef me  :flowers:

Rene
 
Back
Top