Tip: DVD 'ligt uw toekomst ook in Australie'!

Giel

New Member
Hoi allen!

Afgelopen maand ontving ik de DVD ‘Ligt uw toekomst ook in Australië’ van Buysse Immigration, omdat ik Emigratieplein had bezocht. Ik heb de DVD in alle rust bekeken en ik kan deze zeker aanraden voor iedere aanstaande emigrant. Ook om je achterban te overtuigen van je emigratiebesluit is deze DVD geschikt. Natuurlijk komt Buysse zelf ook aan het woord, maar dat is minimaal in verhouding tot de Australië beelden en de verhalen van emigranten. Ik zag dat je de DVD ook rechtstreeks op de website www.emigratie.nl kunt bestellen. Mijn advies: doen. 

Giel
 
Ik heb hem ook

Leuke dvd maar iedere emigrant die nadenkt over emigreren weet dit al
Dit is meer voor die hals over de kop emigranten van tv


Groetjes Kees
 
We zijn benieuwd, Buysse heeft hem ook opgestuurd naar ons (moeten we komende week of zo verwachten) omdat we er een rol(letje?) in spelen ... ;-) ;-)
 
Kees,

Je bent wel erg zeker van je zaak. De juiste emigrant?

Toch heb ik en op het Emigratieplein sprak ik meerdere, soms van die twijfelmomenten.
En heb het er toch ook moeilijk mee als anderen negatief op mijn besluit reageren.
Dan is zo’n DVD een moment van herkenning en een hart onder de ‘twijfel’riem.
Ik ben het dus niet met je eens dat de DVD alleen voor hals-over-kop-mensen geschikt is.
Ik laat deze DVD ook graag aan anderen zien. Snappen ze toch beter wat zo’n emigratiebesluit inhoudt.
Juist omdat anderen erover vertellen (en niet ik).

En PerthPete: volgens mij heb ik jullie over het strand zien lopen……………….(in de film).
 
wij hebben de cdrom ook gekocht. ik vond het niet echt de moeite waarde en veel reclame voor Buysse.
 
Als je wilt weten of je toekomst in Australie ligt moet je eens op Nostalgie net kijken.
Bij ons zit ie in het digitale TV pakket, maar via de link zijn de programma's live op internet te volgen.
De titel "Eigen onderdak in ..." ging vanmorgen over emigratie naar Australie in de jaren 50.
Dat was nog eens goed geregeld toen :up:

Bart
 
Back
Top