Tip: real life Australian politieserie!!! The Force

Sambo

Member
Sterk programma! Maandagnacht 00:10 uur op SBS6.

Volgens http://zappen.blog.nl/sbs-broadcasting/2006/11/17/sbs_6_komt_met_australische_politieserie:

'SBS 6 gaat binnenkort The Force uitzenden, een Australische politieserie. The Force was in eigen land een waar kijkcijferkanon. Van alle debuterende programma’s in 2006 wist de politieserie de meeste kijkers aan zich te binden. In het programma wordt de politie met de camera gevolgd bij alledaags werk. Maar alleen de spannende momenten halen de uitzending: moordzaken, drugsdelicten, inbraken en vermissingen. SBS gaat de serie (seizoen 1 telt 13 afleveringen) op de late avond uitzenden'.
 
Geeee.....

Gaan jullie daar zolang voor opblijven om The Force te zien? :)

(ik zou zeggen...schaf een goede hard disk recorder aan :p) kun je ook nog eens de reclames er uithalen...

In NL hebben ze overigens wel (veel!!!) minder reclame's tussen programma's als hier op de commerciële netten 7, 9 en 10.

Hebben laatst een test gedaan met een film die op tv was en die wij op DVD hebben. We zijn de DVD film ong. 15 a 20 minuten later gestart en waren meer dan een half uur eerder klaar de film op tv.
 
Hi Mark,
je went aan de reclames zoals het is, in Nederland duurt de reclame ongeveer 5/6 minuten, wel elk kwartier op prime time, dus dan ga je wat anders doen (xpdite checken).
Wat ik eigenlijk vragen wilde, hoe kijken jullie tv: sateliet , kabel of iets anders.
Ik neem wel m'n sateliet tuner mee, met harddisk, maar ben er nog niet echt achter wat handig en wat het goedkoopst is, we blijven Nederlanders.
Kijk nu in Nederland wel regelmatig naar Australische series, maar voornamelijk voor het taaltje, qua kwaliteit is het naar mijn mening niet al te best over het algemeen, maar dat vind ik van de meeste Nederlandse series ook, bijna altijd de zelfde acteurs/actrices.
Border Securety vind ik wel weer leuk, waarschijnlijk omdat ik volgende maand de grens weer over ga en altijd aangehouden wordt, moet mijn te eerlijke gezicht zijn. Wordt wel altijd snel doorgelaten als ze in de gaten hebben dat ik de lingo spreek.

groetjes  Johan (pamandgeorge)
 
My restaurant rules is ook een leuke australische serie op een nederlandse zender.
Het is eigenlijk hetzelfde als dat nederlandse restauranten programma.. hoe heet het ook alweer.. afgelopen jaar heeft Flinstering in Breda gewonnen..
 
[quote author=Maluka link=topic=10257.msg144211#msg144211 date=1248819222]
Geeee.....

Gaan jullie daar zolang voor opblijven om The Force te zien? :)
[/quote]

Klaas Vaak is iig bij mij dan al langs geweest om met zijn zand te gaan lopen gooien.  :grin:

Gelukkig staan er op YouTube een aantal The Force afleveringen: http://www.youtube.com/watch?v=KmWsgM0OVzY

Heb ze nog niet bekeken maar het zeker wel leuk om te zien hoe het daar aan toe gaat.
 
[quote author=Denny link=topic=10257.msg144251#msg144251 date=1248850770]
[quote author=Maluka link=topic=10257.msg144211#msg144211 date=1248819222]
Geeee.....

Gaan jullie daar zolang voor opblijven om The Force te zien? :)
[/quote]

Klaas Vaak is iig bij mij dan al langs geweest om met zijn zand te gaan lopen gooien.  :grin:

Gelukkig staan er op YouTube een aantal The Force afleveringen: http://www.youtube.com/watch?v=KmWsgM0OVzY

Heb ze nog niet bekeken maar het zeker wel leuk om te zien hoe het daar aan toe gaat.
[/quote]

Tja het is ook handig als je een papa hebt die van technische snufjes houdt, waardoor ik denk ik op 3 plekken in het huis de series digitaal op kan nemen  :lol:
 
[quote author=Pamandgeorge link=topic=10257.msg144214#msg144214 date=1248822760]
Hi Mark,
je went aan de reclames zoals het is, in Nederland duurt de reclame ongeveer 5/6 minuten, wel elk kwartier op prime time, dus dan ga je wat anders doen (xpdite checken).
Wat ik eigenlijk vragen wilde, hoe kijken jullie tv: sateliet , kabel of iets anders.
Ik neem wel m'n sateliet tuner mee, met harddisk, maar ben er nog niet echt achter wat handig en wat het goedkoopst is, we blijven Nederlanders.
[/quote]

Wennen aan reclames....never nooit.......tenminste ikke niet...en al helemaal niet die superschreeuwerige Australische reclames van Harvey Norman, Super-A-Mart, The Good Guys, etc...... zo ongelofelijk slecht van kwaliteit...nog erger dan de luiers, maandverband en wasmiddel reclames in NL (en die waren al erg)

Wij kijken op dit moment gewoon via antenne. Er staat zo'n spriet op het dak dus dan heb je Channel 7, 9, ten, ABC1, ABC2, SBS1 en SBS2 en One HD.

Als je een analoge televisie hebt zonder set-top box dan kunnen we hier (althans ik niet) ABC2 en SBS2 en One niet ontvangen in Brisbane.
Wij hebben een "soort van" set top box (via de Mac). Dan krijg je dus die kanalen wel en oa. in HD (niet dat ik daar wat aan heb met een analoge tv)...

Een alternatief is Foxtel, waar je dan ook wel weer eerder genoemde kanalen krijgt en daarnaast een basispakket hebt en extra pakketten kan kiezen zoals bijv. movies, sports, kids, etc. etc. Geen idee wat het precies kost per pakket, maar ik denk dat je zo moet rekenen op $40 - $90 per maand. Er zijn ongetwijfeld users hier op het forum die foxtel hebben en dus meer over de tv-zenders en prijzen kunnen vertellen :)
 
[quote author=os link=topic=10257.msg144357#msg144357 date=1248956929]
Hoi Maluka
heb je ook BVN?
[/quote]

Nope....hoezo?
 
[quote author=Maluka link=topic=10257.msg144401#msg144401 date=1249007468]
[quote author=os link=topic=10257.msg144357#msg144357 date=1248956929]
Hoi Maluka
heb je ook BVN?
[/quote]

Nope....hoezo?
[/quote]

Helemaal geen reclames  :grin: :up:
 
De meeste series die ik kijk, download ik van usenet. Dan hoef ik tenminste geen maanden te wachten voordat het eindelijk hier op tv wordt uitgezonden (meestal worden afleveringen kort na de uitzending in de VS gepost) en heb ik geen last van reclame. Zouden jullie in Nederland natuurlijk ook kunnen doen met Australische series.
 
Back
Top