2 jaar geleden zijn wij met www.allround-transport.com van nederland naar spanje verhuisd. zelfde systeem: vrachtwagen voor de deur, 2 uur om in te laden en hier 2 uur om uit te laden. 40kuub voor 2250,00 alles inclusief. het is wel afhankelijk van de chauffeur hoe schappelijk die is met tijden, maar wij hadden een topper! heeft geholpen met inladen en ook weer met uitladen hier en we mochten hem met pijn en moeite een extraatje geven.
nu heb ik hem weer aangeschreven en wederom ben ik heel erg goed, snel en supervriendelijk geholpen. de eerste offerte (2 maanden geleden) was 2250,00 voor een 40ft container van denia (oostkust) naar sydney.... niet écht duur geloof ik. nu ik een 20ft wil, komt de prijs uiteraard lager uit (zal nog laten weten hoeveel precies) en ben ik weer super geholpen! ik wilde jullie deze info niet onthouden....
nu heb ik hem weer aangeschreven en wederom ben ik heel erg goed, snel en supervriendelijk geholpen. de eerste offerte (2 maanden geleden) was 2250,00 voor een 40ft container van denia (oostkust) naar sydney.... niet écht duur geloof ik. nu ik een 20ft wil, komt de prijs uiteraard lager uit (zal nog laten weten hoeveel precies) en ben ik weer super geholpen! ik wilde jullie deze info niet onthouden....