Tips voor aanvragen study visum

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een studievisum aan te vragen, omdat ik 31 ben en niet meer in aanmerking kom voor een working-holiday visum. En toch graag wil werken in Australië.
Zijn er meer mensen die dit ook op deze manier hebben gedaan en tips voor me hebben?
Ik ben van plan om in april met mijn vriendin naar Sydney te vertrekken.

Ik heb op de CRICOS lijst gekeken maar kan nergens vinden wanneer deze specifieke studies starten, weet iemand waar ik dit kan vinden?

Alvast heel erg bedankt!
 

Information for students​

You must continue to balance your study and work commitments even though there is flexibility in the number of hours you can work.

Students must still:
  • maintain their course enrolment
  • ensure satisfactory course attendance, and
  • ensure satisfactory course progress.
Student visa holders who cancel their enrolment and stop attending classes, or fail to meet satisfactory course progress, may be in breach of their visa conditions.

Startdata voor studies en cursussen kun je vinden op de websites van de instelling die ze organiseert.
 
Welcome Melvin. Spannend hoor! Om te zien wanneer een opleiding start zul je naar de website van het desbetreffende opleidingsinstituut moeten. Daar staat normaliter aangegeven wanneer nieuwe semesters starten of wanneer je kunt instromen.
 
Hi,

Wat voor soort opleiding zit je aan te denken?

Hou er rekening mee dat opleidingen voor "foreign students" over het algemeen meer kosten dan voor studenten binnen Australië. De verschillen kunnen zeer groot zijn. Ook zul je aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen zoals een Engelse test, een bepaald opleidingsniveau of ervaring, etc.

Het (academische) schooljaar begint in principe in februari, maar soms kun je later beginnen, het ligt totaal aan de opleding.

Succes ermee!
 


OFX
Back
Top