Tips voor Family visum please

ramon

Member
Hallo ,

Wij wonen nu al zo'n 3 jaar in Perth ( skilled visa ), en mijn schoonouders willen graag emigreren naar Australie. Wij zijn niet de enige family die ze hier hebben. In Carnarvon wonen mijn schoon moeders : broer , vader en moeder. De zus van mijn vrouw gaat dit jaar ook naar australia komen.

Nu hebben wij natuurlijk al van alles uitgezocht , maar het lijkt bijna onmogelijk om een visum te krijgen. Een visa 103 heeft wachtijd van 25 jaar en een herenigings visa 2x 40.000 dollar en 2 jaar wachtijd. We hebben dat geld natuurlijk niet en ook geen 25 jaar om te wachten. Weet mischien iemand een andere manier om een Family visum te krijgen of is het gewoon bijna onmogelijk............

Alvast bedankt voor jullie hulp / tips.

Ramon

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Niet dat er bij ons plannen zijn in die richting maar toch.
Lizzy ( Ozzieozzieozzie ) zou misschien iets meer weten want haar moeder heeft vlgs mij een family visum gekregen.

Hopelijk krijg je nog wat reacties Ramon.

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Niet dat er bij ons plannen zijn in die richting maar toch.
Lizzy ( Ozzieozzieozzie ) zou misschien iets meer weten want haar moeder heeft vlgs mij een family visum gekregen.

Hopelijk krijg je nog wat reacties Ramon.

Thanks Skippie. Helaas tot nu toe nog geen informatie of tips. We hebben zelf nog verder gezocht en een klein beetje meer te weten gekomen. Als de zus van mijn vrouw uiteindelijk ooit een perm.visa krijgt , dan kunnen haar ouders veel simpeler het land inkomen. Want dan is meer dan 50% van hun kinderen hier , en dat telt schijnbaar zwaarder dan ouders , etc. ( 1 kind is 50% maar niet genoeg dus).
Mijn schoonzus komt nu over op een backback visa en gaat werken bij familie in Noord WA en veel certificaten verkrijgen om 'australische' papieren en ervaring te verkrijgen. Dit om zo spoedig mogelijk een sponsor visa te krijgen in een gespecialeerde sector zodat de familie haar een sponsorship kan aanbieden.
Hopen dat dit gaat lukken.

Ramon

Back