Tips voor verblijf in Brisbane?

M

Martien

Wij (moeder en 12-jarige dochter) hebben geboekt! Komen op 2 augustus a.s. om 19.45 uur aan in Brisbane. We willen daar 3 nachten doorbrengen.

Wie heeft er tips over verblijf, dingen die we echt móeten zien?
Zelf dacht ik de 1e nacht te boeken in Good Earth (zonder ontbijt? 't Lijkt me dat je in "Grand Café's" vast overal lekker broodjes met koffie kunt bestellen, vást goedkoper dan ontbijt-in-hotel?), zodat we goed kunnen slapen en bij kunnen komen.

En dan de 2 andere nachten in een B & B (is natuurlijk goedkoper dan hotel), omdat we dan toch veel de hort op zullen zijn, dus dan maak je geen gebruik van zwembad/tv en dat soort dingen als in Good Earth, dus waarom zou je méér betalen... Ik dacht aan Annies Shandon Inn. Kent iemand dat?

Uitstapjes: we willen naar de botanische tuinen en naar het Koala Sanctuary, en misschien wat relaxen bij de Southbank. Uitstapjes naar Lamington/Fraser Island komen later tijdens onze reis nog aan de orde, dus die "tours" gaan we tijdens ons 3-daagse verblijf niet doen!

Tips zijn welkom!!!!
 
Zekere aanrader is Mt Coot-tha voor een fantastisch overzicht over Brisbane en daar heel dicht bij zijn de botanische tuinen die zeker de moeite waard zijn. De botanische tuin in de binnenstad zijn een heel stuk kleiner en mijns inziens ook minder mooi.

Southbank en de ferries over het water zijn ook een aanrader.
 
Back
Top