tips?

skip

New Member
Hallo allemaal

Ben net een week terug uit dat fantastische land!
Na 2 jaar samenwonen hier in nederland met mijn australische vriendin (wij zijn gay) zijn we er toch uit, we willen heel graag emigreren.

Dit jaar gaan we hier in nederland trouwen, dat is hier geen probleem, maar ik vraag me af of dit huwelijk wel net zo behandeld zal worden i.v.m. papieren etc. als een ‘gewoon’ huwelijk.

Ik hoor heel graag of iemand daar wat meer tips over heeft.

Skip
 
skip said:
Hallo allemaal

Ben net een week terug uit dat fantastische land!
Na 2 jaar samenwonen hier in nederland met mijn australische vriendin (wij zijn gay) zijn we er toch uit, we willen heel graag emigreren.

Dit jaar gaan we hier in nederland trouwen, dat is hier geen probleem, maar ik vraag me af of dit huwelijk wel net zo behandeld zal worden i.v.m. papieren etc. als een ‘gewoon’ huwelijk.

Ik hoor heel graag of iemand daar wat meer tips over heeft.

Skip

Hoi, welkom op het forum!!

Ik weet niet het antwoord, maar denk van wel... Zoek Booklet 1 op (partner migration).
Volgens mij kunnen jullie sowieso voor een Interdependant visum gaan. Dat hoort ook bij de partner visums.

Hoop dat iemand hier het weet! :)

Veel succes, groetjes

Simone
 
hoi

ik wil je ook graag welkom heten!!
Op je vraag heb ik helaas geen antwoord

groetjes heidi
 
skip said:
Hallo allemaal

Ben net een week terug uit dat fantastische land!
Na 2 jaar samenwonen hier in nederland met mijn australische vriendin (wij zijn gay) zijn we er toch uit, we willen heel graag emigreren.

Dit jaar gaan we hier in nederland trouwen, dat is hier geen probleem, maar ik vraag me af of dit huwelijk wel net zo behandeld zal worden i.v.m. papieren etc. als een ‘gewoon’ huwelijk.

Ik hoor heel graag of iemand daar wat meer tips over heeft.

Skip

Welkom

ik heb ook niet teveel informatie.
Kijk ook op www.britishexpats.com/forum mischien daar is meer info.. :lol:
 
Hi Skip,

Welkom op het forum. I geloof dat Simone gelijk heeft en je voor een Interdependant visum kan gaan. Veel succes.
 
Back
Top