To go or not to go...

Culina

Member
Op dit moment zijn mijn 'stand van zaken' nog niet interessant genoeg om deze hier met jullie te delen, toch open ik hier dit topic, omdat ik goede hoop heb dat dit vanaf 30 maart 2010 anders is. Ik krijg op die dag de 'uitslag' van het onderzoek m.b.t. mijn mogelijkheden, uitgevoerd door M2A. Een bureau dat ik overigens tot nu toe als zeer goed heb ervaren.

In dit topic zal ik verschillende status-updates gaan geven, maar ik open dit topic vooral om eenieder die in dezelfde situatie als ik zit, een overzichtelijk topic heeft om zo al een hele berg antwoorden te krijgen.

Dat was hem voor nu, update volgt snel!

Gr.

Als ik je titel lees weet je het zelf ook nog niet helemaal zeker (?)
Of hangt het puur af van Rob zijn oordeel ;)

Voor mijzelf is het wel duidelijk wat ik wil. Helaas zijn er een flink aantal factoren die wat lastiger te beinvloeden zijn, vandaar inderdaad de titel.

Bedankt voor de reacties. Kan niet wachten tot het dinsdag is...!

Gesprek achter de rug, mogelijkheden zijn besproken, bracht de nodige verheldering.

Komende tijd wordt het zaak om te gaan kijken met welk beroep ik me wil gaan aanmelden voor een Skilled. Dat wordt nog een hele klus, maar gelukkig is er voor mij nog ruim voldoende tijd.

Om ook alvast wat te kijken naar mogelijke plaatsen om me te vestigen, en natuurlijk om te genieten van het land, ben ik van plan om nog maar een keer op vakantie te gaan naar Australie. Hotels voor de eerste 2 nachten en laatste 2 nachten zijn reeds al geboekt, alleen zit ik nu te twijfelen of ik alle tussenliggende nachten ook moet volboeken, of dat het ook zeer goed mogelijk is om op de 'bonnefooi' te gaan en dan maar zien waar ik terechtkom. Iemand ervaring hiermee?(vooral in het gebied tussen Cairns en Brisbane)

Dit was hem weer, alvast bedankt voor eventuele tips!

Australie is heel goed op de bonnefooi te doen, er zijn overal wel backpackers en/of (relatief) goedkope motels te vinden.
Enige uitzondering wellicht het red centre.

Don't worry. Gewoon lekker ter plekke regelen. Vooral als je alleen bent is het geen enkel probleem.

Bedankt voor de snelle reactie. Handig dat het gewoon daar te regelen valt, zo kan ik makkelijker ergens blijven als het me daar bevalt. Om zo eens goed te onderzoeken of de plek wat voor me zou zijn om langer te verblijven(lees:wonen).

Er zal snel weer een update volgen! stay tuned.

Back