Toch even geschrokken van dit krantenartikel

Right, en dat gebeurd in NL niet?!?!
Dat zegt ze ook niet. Ze geeft duidelijk aan dat het overal te vinden is. Het is hier nou eenmaal een forum over emigreren naar Australie dus dit soort dingen (negatief en positief) zullen hier nou eenmaal gemeld worden.

Ik moet overigens zeggen dat ik er ook van geschrokken ben, maar het is een uitzondering zover ik gemerkt heb. Maar wel een nare uitzondering....

Right, en dat gebeurd in NL niet?!?!

En dat gebeurt in NL ni.......
Dit komt zo over als "WELLES , NIETES....WELLES , NIETES COME ON slatsr
Dat heeft er toch geen ene niks mee te maken of dat in NL gebeurt of niet.
Het maakt toch helemaal niks uit ....waar dan ook het gebeurt.
Als die Franse griet het nu voor haarzelf aan het zingen was of tegen hem aan het "je suis ou ne suis-je" zingen was.
Je negeert het, je stapt uit en je bent er van af.
Die dooie jabronis zijn een stel discrimerende Australische kortzichtige klootzakke die thuis met een muts van de kukuklan rondlopen.
Buy a basebat , find them and show him all 4 corners in living.......
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10...10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 I'm okay

Jack>:D

Ik moet overigens zeggen dat ik er ook van geschrokken ben, maar het is een uitzondering zover ik gemerkt heb. Maar wel een nare uitzondering....
Wat ik niet begrijp is dat jullie hier van schrikken, terwijl er met geen woord gesproken wordt over de beschietingen die bijna dagelijks gerapporteerd worden in Sydney. Na de vele rapportages over agressief gedrag naar Indiers, Aziaten etc. lijkt me het geschrokken zijn over wat deze dame is overkomen wel erg overdreven. Maar goed, dat is mijn mening...

IK ZEG TOCH DAT HET OVERAL WEL KAN GEBEUREN DUS DAT WIL ZEGGEN DAT ER OOK NOG ERGENS ANDERS VAN DIE DINGEN GEBEUREN EN ERGER.
DIT IS GEFILMD EN ALS JE HET ZIET OF LEEST IS OOK NOG EEN VERSCHIL!
SNAPPIE? :confused:

(...) beschietingen die bijna dagelijks gerapporteerd worden in Sydney. Na de vele rapportages over agressief gedrag naar Indiers, Aziaten etc. (...)
Het nieuws hier wordt beheerst door toestanden in Gaza en die regionen... Hier hoor je nooit over beschietingen in Sydney.... nouja,... ik hoor ze niet. (Iemand anders wel?) Dus daar kan ik alsnog wel van schrikken hoewel dat in veel metropools aan de gang is.

Ik schrik niet van een incident van verbaal geweld, maar ik vind het wel van de zotten. Als je zo dicht op elkaar woont (in Sydney that is) moet je ook tolerant zijn. Als je niet tolerant bent, kun je beter naar een rustiger gebied gaan, dan heb je meer ruimte voor jezelf.

Maar boven alles is een beetje respect tonen voor de medemens toch wel het miste wat je zou moeten kunnen opbrengen.

Wat ik niet begrijp is dat jullie hier van schrikken, terwijl er met geen woord gesproken wordt over ..................................

Helemaal waar slatsr, allemaal heel erg.
Maar we hebben nu over die Franse zangeresjes.

IK ZEG TOCH DAT HET OVERAL WEL KAN GEBEUREN DUS DAT WIL ZEGGEN DAT ER OOK NOG ERGENS ANDERS VAN DIE DINGEN GEBEUREN EN ERGER.
DIT IS GEFILMD EN ALS JE HET ZIET OF LEEST IS OOK NOG EEN VERSCHIL!
SNAPPIE? :confused:

Ik begrijp er geen snars van, leg eens uit karoline.

Moi je m'appelle Lolita
Lo ou bien Lola
Du pareil au mme
Moi je m'appelle Lolita...
===///===
scratch
===///===
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?
But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...
In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Toen ik in Australië was las ik een krantenartikel over een meisje dat in de toilet van een discotheek aangevallen was door een stel andere grieten. Eentje heeft met haar naaldhak de oogbol van dat meisje doorboord. Dat heb ik echt dagen niet uit mijn hoofd kunnen zetten :confused:. Echt ziekelijk!

Ik moest toch ook even slikken toen ik het voor de eerste keer zag. Toen ik de 30x daarna nog een keer zag (op tv, ja zo vaak werd het uitgezonden) kon je al aan die kop van die vader (met die pram) zien dat dat niet deugd! m.a.w. aan de doll, kind gekregen voor de babybonus etc.....en maar ketteren op de mensen die hier komen om te werken en de economie op te houden! STOM volk!

Heerlijk die Franse music.
Zing het de hele dag al very loud.
Hopelijk gaat mijn buurman niet mijn piemel hiervoor afsnijden :D

Back