TOFFE DVD OVER AUSTRALIE

TEAM

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een super mooie DVD over Australie gekocht bij de
Etos. Kost € 9,95 of € 5,- tegen inlevering van 500 airmiles.

Als het even tegenzit met al het regelwerk en papieren invullen dan moet je echt even de dvd opzetten. Moet je maar eens kijken wat een
inspiratie je daarvan krijgt om door te gaan met het visumaanvraag !!!

Groetjes,

Amy

TEAM said:
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een super mooie DVD over Australie gekocht bij de
Etos. Kost € 9,95 of € 5,- tegen inlevering van 500 airmiles.

Als het even tegenzit met al het regelwerk en papieren invullen dan moet je echt even de dvd opzetten. Moet je maar eens kijken wat een
inspiratie je daarvan krijgt om door te gaan met het visumaanvraag !!!

Groetjes,

Amy

Hoi Amy,

Waar gaat de DVD over? We hebben zelf een DVD van National Geographic (ook erg leuk). Dankzij de DVD's denken mijn ouders dat heel Oz 1 grote zanbak is met alleen maar enge beesten :lol:

Mijn moeder vroeg laatst of ze ook banken hebben in Australie :eek: of dat we bij de ABN-AMRO blijven :shock:

Eigenlijk zouden ze een DVD moeten zien waarin je allemaal Australiers elke dag naar hun werk zien gaan. Met een gewone auto naar een gewoon kantoor in een gewone file (maar dan meestal met mooi weer :lol: )

Hoi Amy,

Welke delen van Australie laten ze op de DVD zien? Toevallig ook Tasmanie?

Hahah Jeroen...nee er staan geen files, banken of luidruchtige buren op!
Maar het idee van een zandbak wordt hiermee ook echt weggenomen.

Lost..de informatie op de dvd omvat:
- Australie algemeen
- Nieuw Zuid-Wales
- Victoria
- Tasmanie
- Queensland
- Noord-Australie
- Zuid-Australie

De speelduur is 45 minuten en het is gemaakt door "Reizen en cultuur"

Greetz,
Amy

TEAM said:
- Australie algemeen
- Nieuw Zuid-Wales
- Victoria
- Tasmanie
- Queensland
- Noord-Australie
- Zuid-Australie

Meen je dat nou?! Geen Western Australia? Hoe kunnen ze dat nou weglaten...nota bene de grootste staat... :evil:

Ik heb de DVD vandaag gekocht. Als ik vanavond tijd heb, ga ik hem eens bekijken :D.

Sander said:
TEAM said:
- Australie algemeen
- Nieuw Zuid-Wales
- Victoria
- Tasmanie
- Queensland
- Noord-Australie
- Zuid-Australie

Meen je dat nou?! Geen Western Australia? Hoe kunnen ze dat nou weglaten...nota bene de grootste staat... :evil:

Yep.... ik heb gister gekeken, en helaas.....

Was bij amsterdam centraal station trouwens, was er maar 1 van Oz over.

Hoi Simone,

Is hij verder wel de moeite waard? Ik bedoel, zijn het de standaard austalië-dingen of voegt het wat nieuws toe?
Groeten, Isis

Isis said:
Hoi Simone,

Is hij verder wel de moeite waard? Ik bedoel, zijn het de standaard austalië-dingen of voegt het wat nieuws toe?
Groeten, Isis
Oh, sorry, ik bedoel gekeken naar de hoes....
Ik weet het verder niet...

Hmm, Lost en TEAM hebben hem nu wel gezien denk ik.
Is maar 45 min, da's niet echt lang....

Ik heb hem gisteren gekocht en bekeken:
Ik heb in het omniversum een veel mooiere film gezien dan deze.

De DVD is een èrg korte film met allerlei onderbrekingen van de film en de gesproken tekst erin. En hetgeen je ziet is erg standaard !

Ik vind het dus tegenvallen !

Op de hoes staat dat de film ongeveer 45 minuten lang is. Na 26 minuten is de koek echter al op. De overige 20 minuten zullen dan wel in het menu "extra" te vinden zijn, dus ook dat maar eens bekeken: alleen maar reclame van de andere DVD's in dezelfde serie.

De beelden die je ziet zijn erg mooi, maar de items zijn te kort om een goede indruk te krijgen van het land. Leuk om te hebben deze DVD, maar daar houdt het dan ook mee op.

Aussielover said:

De DVD is een èrg korte film met allerlei onderbrekingen van de film en de gesproken tekst erin. En hetgeen je ziet is erg standaard !

Is het omniversum ook 5 euro met airmiles :?: en mag je film dan ook naar huis meenemen :D

Bedankt voor jullie waarschuwingen maar we hebben 'm vanmiddag al gekocht :? Toch maar even kijken (gelukkig duurt ie erg kort 8) )

LOL :lol:. Ach, de beelden zijn de moeite waard. Bovendien is de uitspraak van de voice-over in het Nederlands soms erg grappig. Zo heeft hij het o.a. over Hubbart (i.p.v. Hobart) en Flanders Island (i.p.v. Flinders Island) :p. Als je iemand iets over Australie wilt laten zien is deze DVD denk ik wel geschikt. De meesten haken zowiezo na 15 minuten af (even afgaand op de vakantiefilmpjes die je vaak voorgeschoteld worden :wink:).

Ok, dat is goed dat ik dat weet. Ik ga hem niet kopen. Ik heb de film in het omniversum wel gezien. Die was erg mooi, maar dat komt natuurlijk ook door het scherm.

Groet, Isis.

Jammer dat jullie hem tegen vinden vallen.

Wij vonden m erg leuk. Maar ja smaken verschillen......

TEAM

Ik vond hem niet echt tegenvallen, ik vond hem alleen een beetje kort :wink:. Ik had gehoopt dat ze wat meer zouden laten zien en dat de items wat langer zouden zijn. De beelden zijn de moeite waard.

Aussielover said:

Zeker een ritje naar Den Haag waard deze film "AUSTRALIA, THE GREAT OUTBACK" Kijk op the site voor een trailer http://www.omniversum.nl/

Lijkt me inderdaad een leuke film om te zien. Hopelijk dat ik binnenkort in de gelegenheid ben om naar het omniversum te gaan.

Back