Toffe truien te bestellen!

Annemiek

XPdite Sponsor
Sinds 2 weken hebben Mark en ik allebei een nieuwe trui. Ja... mooi nieuws is dat he!  :p
Het leuke is nog eens dat jullie ook zo'n trui kunnen bemachtigen! Het gaat om een hooded sweater ofwel een trui met capuchon en steekzakken op de voorkant.

Op de achterkant staan een kangoeroe, een koala en een vogelbekdier met Ozziehat op hun hoofd. Op de voorkant staat de contour van Australie met daarin de Ozzieflag verwerkt. Dit alles is erop genaaid en te koop voor 49.50 euro.
Mark en ik hebben een feloranje, maar je kunt em in bijna iedere kleur krijgen die je wilt (limegreen is alleen nog niet gevonden door Inge). Ze zijn heerlijk warm, dik en lekker zacht :)

Voor de nieuwsgierigen?? Echte duidelijke foto's komen later, maar hier is er alvast eentje. Ik heb hier een 'L' aan, dus misschien heb je dan een beetje een referentiebeeld.
Picture%20583.jpg


Mocht je interesse hebben, stuur dan een PM, dan regelen wij de rest. Als alles dan meezit heb je je trui bij de volgende meeting :)
 
Hij is hartstikke leuk, hebben ze de truien ook in kindermaten Annemiek?

groetjes Miranda  :)
 
Dat is volgens mij wel te regelen. Hoe het dan zit met prijzen weet ik niet, maar dat zal ik eens aan Inge vragen.

Heb haar net even gebeld en ze ligt nu misselijk op bed (zwanger ;) ), dus ze kan niet opzoeken wat ze precies kosten. De kosten van het borduren blijven gewoon hetzelfde, maar de truien zullen wel wat goedkoper zijn.

:up:
 
Hey Annemiek,

Leuk, joh :up:.
Ik ben ook benieuwd naar de kindermaten en de prijs.
Ik hoor/lees het wel.

Groetjes,
Mel
 
Hé Annemiek,

Heb je misschien al wat gehoord van de truien?

Groetjes Miranda  :)
 
Heb even op de site gekeken en daar staat niets over kleuren, omdat ze die truien ook weer bij een ander bedrijf besteld. De meeste kleuren zijn mogelijk. Ik weet sowieso dat donkerblauw, zwart, oranje, rood, lichtblauw mogelijk is. Ik wilde zelf nog een trui laten maken met een eigen verzinsel erop. Ik wilde een grasgroene trui en dat was wel mogelijk zei ze. De enige kleur die ze nog niet gevonden had was lime groen.

tum: Heb haar gisteren even gebeld, maar toen was ze niet thuis. Vanavond spreek ik haar sowieso op msn, maar heb haar net nog even een sms gestuurd. Ik wacht het nog even af en andres vraag ik het vanavond nog wel even.
 
Update  :-D :

Heb met Inge gesproken en de kindertruien zijn te bestellen en te borduren voor 39.95 euro per stuk. Babymaten zijn niet mogelijk. Vanvond belt Inge me terug, want ik ben de kleinste maat vergeten. Ergens rond 118 of 128... Morgen kan ik het er precies opzetten.

Edit: de kleinste maat is 122.

Inge wil wel graag per 5 truien bestellen, omdat het anders duurder wordt i.v.m. hogere verzendkosten. Ik heb nu 1 trui voor mezelf in bestelling en 1 voor Bawurra, dus nog 3 truien en ze kan gaan bestellen en borduren.

Even over de kleuren Liz: laat me gewoon weten, als je een trui wilt, welke kleur je het liefste wilt en dan vraag ik aan Inge of dat mogelijk is, zo niet, laat ik het je nog weten.

Annemiek
 
Heb gisteren nog contact gehad met Inge en vandaag besteld ze de truien. Met een beetje mazzel zijn de dan ook voor de 18e klaar en kan ik ze dus meenemen naar Antwerpen.
Mocht er toch een bepaalde kleur niet zijn (voor zover ik het uit mijn hoofd weet zijn er 2 groen en 2 rode truien besteld) dan laat ze me dat zo snel mogelijk weten.

Ik zou degenen die een trui hebben besteld willen vragen om voor de 17e maart 49.95 voor de volwassentrui en 39.95 voor de kindertrui over te maken op 10.25.63.837 t.n.v. A.J.B.J. de Werd te Almelo. Dan kan ik op de 18e direct Inge betalen
 
Naar aanleiding van de Antwerp- Ozzie Night zijn er nog 3 truien besteld. Het absolute minimum is 4 truien, maar het liefste besteld Inge er 5 tegelijk. Alleen dan blijft de prijs laag.

Zijn er nog meer mensen die ook zo'n geweldige Ozzie trui willen bestellen??
De kosten zijn 49.95 en 39.95 voor de kindermaten.

:up:
 
Back
Top