Tour down under

bono

XPdite Sponsor
Volgt iemand de "tour down under", of is erbij langs de weg????

Wij zijn vandaag bij de 2e stage geweest bij Hahndorf en Aldgate, en het was erg leuk.

Nou ben ik geen wielrenliefhebber,maar meer voor de gezelligheid en om het evenement (waar je hier in SA echt niet omheen kunt)

Ineke

Helaas, helaas, ik moet gewoon werken.

Ik had zeker de etappe Hahndorf-Stirling (of was het Hahndorf-Aldgate?) wel willen zien. We hebben een half jaar in Stirling gewoond, dus da's dan toch een beetje speciaal. Misschien dat we komend weekend nog iets mee kunnen pikken?

Aangezien wij in Hahndorf wonen had ik geen keus, vond ik, als 'zondagsfietser' - dus ik was erbij woensdag ochtend! Bovendien ben ik als Youth Development Officer van de Adelaide Hills Council betrokken bij allerlei Tour-gerelateerde evenementen, zoals de deelname van Gumeracha aan de 'KESAB-Best Dressed Town' - competition, dus heb ik vrijdag weer uitgebreid kunnen genieten van de Tour! Al met al is het een geweldig evenement voor Adelaide en de Hills, waarvan ik helaas wel vind dat er veel te weinig aandacht voor is op de TV.
Alleen jammer dat ik niet een van die lichtblauwe petjes heb kunnen bemachtigen... :lol:

Hoi Mark,
Wij waren er ook, was gezellig, en inderdaad een erg goede promotie voor SA
Jammer ja, dat het niet live op tv was, alleen de laatste etappe in Adelaide op SBS, dat waren erg mooie plaatjes.
Wij zijn bij de Cancer Council Classic geweest en
in Hanhndorf/Aldgate en uiteraard in Aldinga Beach/Willunga omdat wij daar wonen.

Je hebt dus ook de "Lance-mania"meegemaakt.....Betere promotie kan je bijna niet hebben.Kost wat, maar dan heb je ook wat :up:

DSC_0017%20Lance%20Armstrong.jpg

Welk lichtblauw petje bedoel je.....

Last edited:
Jaaa! Mijn manlief had als verrassing voor mijn verjaardag geregeld dat kindje bij opa en oma onderdak ging en wij met picknickmand, vouwstoeltjes etc naar Willunga Hill (voor de niet-ingewijden, daar zat het bergtraject in zeg maar; niet gelijk een Tourmalet of een Alpe de Huez, maar toch gaat men wat langzamer). Leuk en gezellig plekje gevonden waar de Victor Harbour Rd vlak langs het traject liep.

Nou volg ik het niet meer zo (vroeger als kind regelmatig dus in de Alpen of Pyreneen een dagje meegepikt, je weet wel toen we nog hele goede Nederlandse en Belgische renners hadden, ja, oma spreekt!), maar toch even de Raborenners aangemoedigd. 

Ik had ook wel zo'n petje gewild. De reclamekaravaan kan nog wat leren van de Tour de France!  :grin:

Sunburnt

[quote author=bono link=topic=9663.msg131120#msg131120 date=1233017835]

Welk lichtblauw petje bedoel je.....

groetjes
Ineke

[/quote]

Links achter zie je op de foto een man met een lichtblauw petje.. wel beetje weggestopt  :grin:

Back