Townsville

groentje

Account Inactief (eigen verzoek)
Hallo, Ik was benieuwd of er iemand in townsville woont, want wij komen die kant op!
Kunnen we een bakkie doen :coffee: en gezellig babbelen.  :blahblah:Wie weet voor de mannen onder elkaar een biertje pakken. :cheers:

Groetjes Mark en Astrid Vis

Nou dat zijn er veel zeg! :-D We weten dat er in ieders geval 1 collega van Mark is die ook uit nederland komt. Hoe kan ik er achter komen of er nog meer nederlanders in Townsville wonen, want ik heb al gezocht op internet, maar ban er nog niet achter gekomen.

Ben eind deze week gastdocent aan de James Cook Uni. Als jullie er dan al zitten dan kunnen we een bakkie doen at the Strand, or on Palmer St!  :lol:

Helaas  amoz,  :-( was wel leuk geweest, maar we hopen rond 9 of 10 juni die kant uit te komen. Onze spullen worden 23 en 24 mei in de container gezet.

Wij zitten nu dus al bijna 2 maanden in Emerald. Niet echt 'in de buurt' wbt Townsville, maar op zich maar 600km van elkaar verwijderd, dus niet echt heel ver…

Emerald, kon je daar in de buurt ook gaan 'hakken' voor mooie gasbolletjes
met kristallen? Of heb ik het dan verkeerd.

groetjes Miran

Hi Mark en Astrid,
Ik zit vanaf eind augustus in Cairns, ook niet ver weg (Geloof 3 uurtjes met de auto) Hihi, in Nederland moet je er niet aan denken om 3 uur te rijden voor kopje koffie, maar in Australie is het toch anders :wink:)
Volgens mij gaat er ook bijna niemand naar Cairns..... :cry:

Groetjes Janine

[quote author=janine link=topic=4056.msg65116#msg65116 date=1152516819]
Hi Mark en Astrid,
Ik zit vanaf eind augustus in Cairns, ook niet ver weg (Geloof 3 uurtjes met de auto) Hihi, in Nederland moet je er niet aan denken om 3 uur te rijden voor kopje koffie, maar in Australie is het toch anders :wink:)
Volgens mij gaat er ook bijna niemand naar Cairns..... :cry:

Groetjes Janine
[/quote]
Hallo Janine,
ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de trip naar Cairns vanuit Townsville ongeveer 4 en een half uur duurt. Dit is alleen nog maar heen en met goede weersomstandigheden. Er wordt momenteel veel aan de weg (of zelfs langs de weg) gewerkt, wat ook nog eens vertraging oploopt. Dus eventjes zomaar op bezoek zal er niet bij zitten.  :cry:

Er zijn er wel op dit forum die in Cairns wonen, gewoon even doorspitten.

groetjes Astrid

Ja dat was zeker. Je verkijkt je nog al gauw over de tijd en afstand.
Blijf je voorgoed in Cairns of ben je er op vakantie?

Astrid

Tja, hoe lang ik er blijf............ Ik ga voor regionaal visum en 'moet' dan dus 2 jaar in Cairns blijven. (heb geen werkervaring, wel een baan/sponsor dus enige optie)
Hoop echt zo dat het gaat lukken.... Daarna wil ik graag naar Melbourne of Sydney (denk ik nu)
Haha, heb altijd heel veel plannen, nu eerst maar naar Australie gaan en kijken of ik mijn visum binnen kan halen:)

Janine

Hoi, wij wonen nu net 3 weken in Townsville. Hebben het erg naar ons zin hier. Geef maar een belletje je aangekomen bent :) Groeten Edward & Maike 0437895902

Back