Toyota LandCruiser te koop (Perth of eventueel Adelaide)

jeroencitroen

New Member
Mooie Toyota LandCruiser (1986) te koop, heb een jaar in Australie gewoond en er flink wat mee rondgereden zonder een centje pijn. Deze 4x4 wagens zijn niet stuk te krijgen en als je de outback wilt zien, is dit de ideale auto.

Prijs AUD 5000 (en met alle extra's, zie onder, is dat een koopje)

Auto verkeert in prima staat, geen roestbak, 340.000 km, maar daar kan nog makkelijk 150.000 bij.

Rijdt op LPG en benzine. Met circa 40 eurocent voor een liter LPG in Australie, kun je redelijk goedkoop met een Landcruiser rijden. Ik heb er het afgelopen jaar nieuwe banden op laten zetten en de radiator laten vervangen, alsmede het gewone onderhoud (olie, bougies, etc) gepleegd. Er zit een Kenwood cd/radio in met iPod aansluiting. Twee reservebanden plus een hele kist vol gereedschap, compressor (voor banden), etc. Heb er ook twee jerrycans bij. Als je alles volgooit (LPG, benzinetank, jerrycans) heb je een aktieradius van meer dan 1000 km.

De auto is eind sept/begin okt beschikbaar in Perth (of eventueel Adelaide).

Als je plannen hebt om een langere tijd in Australie rond te reizen is dit echt een ideale, ruime en vooral betrouwbare auto.

LET OP: niet alleen krijg je een betrouwbare wagen die je gegarandeerd niet in de steek laat waar je ook gaat, de auto komt tevens met alles wat je nodig hebt om aangenaam te kamperen in Australie:
- Ruime tent (goed voor 4 personen)
- matras
- gasstel / pannen / borden / bestek etc etc
- tafel + 2 stoelen
- electrische lamp
- water jerrycans
- UHF radio
- Etc, etc

Voor meer foto's zie http://www.flickr.com/photos/eigenwijn/sets/72157624431786363/

Hier is een marktplaats advertentie met alle technische info:
http://auto.marktplaats.nl/toyota/362898713-toyota-landcruiser-fj62-automaat-in-australie.html

Auto staat geregistreerd in SA.

Als je serieuze belangstelling hebt, mail me dan voor meer informatie. Ik volg die forum niet erg trouw, dus mailen werkt beter dan een reaktie plaatsen.
Jeroen (bergeijk@gmail.com)

Heb het een keer per ongeluk bij de BP geprobeerd... trapten ze niet in :(

Back