TRA lalallalalallalala

Elvis B

New Member
Hoi forumlezers,

25 oktober 2006 is de skills assessment van mn man (Martijn/lasser) naar TRA gestuurd en vandaag kregen we van onze emigratie agent het telefoontje dat zijn beroep erkend is :lol: :lol: :lol:.

Nu ben ik de forumjunkie van ons 2, kijk 'smorgens als eerste direct het forum na en als ik uit mn werk kom weer. Maar voel me altijd een beetje opgelaten om ook daadwerkelijk een berichtje te plaatsen.

Kon het nu toch  niet laten om dit te plaatsen, loop al de hele dag met een big smile, plannetjes te smeden... huis verkopen nu direct... auto verkopen nu direct.... plan van aanpak op papier zetten nu direct.
Oja enne aan iedereen die het wil horen deze nieuwe ontwikkeling vertellen.... wat blijkt bijna niemand is enthouisast  :-(. Nu het serieus wordt kunnen ze onze vreugde niet delen. Eeeh ja gefeliciteerd komt er schorvoetend uit.
Mag de pret vandaag niet bederven, onze dag kan niet meer stuk.

Op 16 december IELTSen.

Vrolijke groeten van Barbara.

Hallo vrolijke Barbara,

Gefeliciteerd hoor, dat is al de eerste stap in de goede richting, nu de rest nog maar dat gaat ook vast allemaal lukken. Leuk hè, al die plannen maken? En die big smile moet je maar vasthouden.

Succes met de rest van de papierberg.

Erna

Hee Barbara,

Gefeliciteerd. Wat een goed nieuws (wat leuk dat ik ook vandaag net de brief kreeg waarin stond dat mn beroep goed gekeurd is). Succes met de IELTS. En jah, ik merk dat sommige mensen nog wel enthousiast zijn, maar het lijkt dat sommige mensen steeds minder enthousiast zijn. Maar goed, hier kun je altijd je vreugde delen.
Ik zal duimen op 16 december voor jullie  :up: Ga zo door!

Hoi Barbara,

Gefeliciteerd met je TRA tralalala!!!  :up: :up: :cheer:

Goed gedaan!!!

groetjes Miranda  :)

Gefeliciteerd! Tralala! das alvast een goed begin! (Martin's Tra: lasser is ook goedgekeurd)
En veel succes 16 december!
Martin en Francine

gefelciteerd...das een goed begin. Zelf lekker enthousiast blijven en wie niet mee weel doen blijft lekker achter.

Back