Trailerwalk voor Oxfam Novib

Catkin

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit mag, maar omdat ik zo'n groot mogelijk publiek wil bereiken plaats ik toch maar even een berichtje en als het niet mag, hoor ik dit vanzelf.

Op 20 en 21 Juni van dit jaar doe ik met 3 teamgenoten mee aan een wandeling voor Oxfam Novib. Hierbij leggen we in maximaal 30 uur, 100 km af. We gaan dus 100 km wandelen voor het goede doel!
Doel is om 18.000 kinderen in o.a. Mali weer naar school te laten gaan. Al het sponsorgeld wat we inzamelen voor deze wandeling gaat rechtstreeks naar de kinderen. Wijzelf betalen inschrijfgeld waarvan het evenement opgezet kan worden.
Omdat elk team minimaal 3000 euro aan sponsorgeld moet kunnen inleggen zijn wij dus op zoek naar mensen die ons willen sponsoren voor deze wandeling. Elk beetje helpt! Op de site kun je meer informatie vinden over dit evenement: http://www.trailwalker.nl/Default.aspx
Of op onze persoonlijke teampagina (hier zal binnenkort meer informatie komen te staan): http://www.trailwalker.nl/TeamDetail.aspx?teamId=39
Speciaal voor deze actie hebben wij een bankrekening geopend, waar mensen ook kleinere bedragen kunnen doneren, omdat je via de site alleen grotere bedragen kan doneren;
1464.35.311 t.n.v. N.L.A. Baaijens te Spijkenisse

Groetjes Femke Trommar
 
Hi

Gaaf! Mijn man heeft de Oxfam 5x gedaan, 4 keer in Melbourne en de laatste in New Zealand.  Een fantastische ervaring. 

Je kan ook donatie maken via de OXFAM website (steun een team).  Als je ons even je teamnaam geeft.  Ik zou eerder een donatie achterlaten bij Oxfam dan een persoonlijke bankrekening.

Wat voor andere aktiviteiten gaan jullie doen om geld binnen te halen?

Sidonia
 
Hi

Ik wilde dus net een donatie doen maar dat gaat niet vanuit Australie omdat ik geen Ned.bankrekening heb.  Wellicht kan je aan Oxfam vragen of ze een link kunnen maken naar de Australische Oxfam website. (hebben wij gedaan toen we dus geld moesten inzamelen voor New Zealand).  Dan kunnen we hier in Oz ook donatie maken zonder een hoop geld aan bankkosten uit te moeten geven.

Heb je teamnaam gevonden: Carausius Morosus.

Sidonia
 
Qua fundraisers zou je misschien kunnen denken aan statiegeld flessen, winkelwagentjes terug brengen naar binnen (hopen op mooi weer  :grin:), soms zie ik ook wel gewoon bussen bij het statiegeld inleveren hangen, waar men de bonnetjes in kan stoppen, mocht men willen (hiervoor alleen even contact zoeken met de bedrijfsleider van de supermarkt, tonnetje er neer hangen en REGELMATIG leeghalen).
Hier kun je denk ik al wel wat mee ophalen.. succes!
 
Bedankt voor de reacties. Wat we al hebben gedaan om aan geld te komen? Natuurlijk iedereen die we kennen benaderen. Daarnaast zijn we bedrijven, clubs, winkels etc aan het bellen en schrijven. Daarnaast gaan we een Fancy Fair organiseren en een online veiling. Hiervoor hebben we ook bedrijven aangeschreven voor producten. Ook mogen we bij een AH winkel een keer een standje opzetten om mensen rechtstreeks aan te spreken. Verder is het via via gewoon met veel mensen/ bedrijven/ instellingen etc contact op nemen. Inmiddels staat er op onze site: http://www.trailwalker.nl/TeamDetail.aspx?teamId=39 al 150 euro, maar hebben we ook een bankrekening geopend waar mensen geld op kunnen doneren. Ook staan er op alle werkplekken spaarpotjes om geld op te halen.
 
Inmiddels is zijn we bezig met een website. Hierop staan ook producten welke je kunt kopen en waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan dit goede doel. De website is: www.carausiusmorosus.come2me.nl
Onder het kopje online veiling kun je de producten zien welke verkocht worden (hier zijn ook australische producten bij, met dank aan de dutch outback shop)...
 
Back
Top