transportbedrijven voor de hond

sarabaes

XPdite Sponsor
Hey iedereen,  ik ben op zoek naar transportbedrijven die onze hond naar Oz kunnen brengen. Ik heb reeds een offerte gekregen van DTC nv maar ben op zoek naar andere bedrijven, kwestie van te kunnen vergelijken hé.
Met welk firma's hebben jullie ervaring?

Groetjes,
Sara

Ik heb het eens opgezocht bij KLM i.v.m. onze katten. Daar hebben ze ook van alles staan over honden. Ik denk ook dat je met google erg ver komt :)

Wij zullen onze kat met DTC laten vervoeren. Mijn vriendin heeft bij zowel DTC als bij Exel een offerte aangevraagd, deze ontliepen elkaar neit veel. Daarna heeft ze beide op Schiphol bezocht (ja ja, ze wil zeker weten dat ons katje goed arriveert in Melbourne!!), en haar idee was dat de mensen bij DTC wat persoonlijker te werk gaan dan die van Exel. Bij Exel is het dierentransport een onderdeel van het hele concern, terwijl DTC enkel dierentransport doet. Hopelijk heb je wat aan deze informatie!!

Ik wil ook enkel het beste voor mijn kindje Marcel  :-D  dus dank je voor die informatie!

Sara

Ja, eigenlijk is het allemaal veel geldklopperij en zorgt het enkel voor meer stress en papierwerk....ma bon, zolang we er Marcel mee in Aus krijgen, is het een noodzakelijk kwaad..

Sara

Hoi Sara,

Wat voor een soort hond is Marcel (gewoon even nieuwsgierig). Wij hadden vroeger een Bordeaux Dog en hij was 8 jaar lang ook ons kindje (lekker kroelen op de bank  :) )

groetjes Miranda  :dog:

Marcel is onze 3 jaar oude Franse bulldog! Hij is een echte clown, maar zooo lief! We hebben nog een tweede hond: Rudi, een bull terrier, maar die gaat spijtig genoeg niet mee, want hij is geen gemakkelijke hond en we vrezen dat zo'n lange quarantaine traumatisch gaat zijn voor hem. Normaal gezien gaat hij wonen bij mijn ouders...

Succes met alles te regelen. Bordeaux dog, franse bulldog, bull terrier, american/english stafford, engelse buldog, mastino, bul mastiff zitten bij mij zo'n beetje in hetzelfde rijtje.

Fijn dat Rudi (als het goed is) bij je ouders kan blijven (is een fijn gevoel dat Rudi op een vertrouwde plek kan zitten toch!!!). Als wij nog een keer een hond nemen, dan staat trouwens bij ons een franse bulldog bovenaan het rijtje.

Was het laatste stukje hierover hoor, want ik was weer een beetje off topic bezig denk.

Doei  :) :) :) :) :) :)

Groetjes Miranda

Back