Travellers Contact Point - "Work Downunder 'Essentials'"

Griffin

XPdite Sponsor
Ik ben weer even gaan neuzen op de TCP site en dit gevonden:
http://www.travellers.com.au/TravelTours/ViewAllTripsTours/tabid/361/pid/119/Default.aspx

Heeft iemand hier ervaring mee?
Want het lijkt me heel handig maar de vraag is of ze ook veel voor je doen, of dat de service maar slecht is.
 
Geen ervaring mee.
Wel kun je de meeste dingen zelf heel gemakkelijk regelen/organiseren en zal het je dus geld schelen. Maar hoe goed de service bij TCP is, weet ik niet.
 
Daar zat ik dus ook aan te denken. Het is niet extreem veel werk allemaal, alleen het teruggave van belastingen is wel erg handig. En dat ze hier en daar helpen met wat dingen uitzoeken.

Ik zoek nog vrolijk verder ;)
 
Ik heb ervaring met TCP, maar alleen met het vasthouden en doorsturen van post. Was allemaal heel goed geregeld. Ik vind het een beetje onzin dat ze je 300 dollar laten betalen voor dingen die je zelf gratis of voor veel minder geld kunt regelen.
 
Het is alweer even geleden maar ik heb in 2003 mijn ticket geboekt via Australian Backpackers en daar zat een starterspakket bij met oa mailservice via TCP. Dat was handig en goed geregeld en als je met hun groepsreis gaat heb je de eerste dagen onderdak en gezelschap van andere backpackers plus ze helpen je met het openen van taxfile no en bankrekening etc. Niet veel duurder dan een individueel jaar ticket en voor mij was het een onbezorgde start van een jaar rondreizen.
 
Ik denk dat ik gewoon alles zelf moet gaan regelen en voor sommige bepaalde hulp gewoon daarheen loop en dan een bedrag per onderdeel neerleg. Ik ga sowieso een 12month work ding daar halen dat ze me daar mee helpen. En met de belasting teruggave.
 
Back
Top