Tripje Australië melleke88

Melissa88

Active Member
Onze 2de dag in Sydney zit er bijna op! De jetlag heeft al zijn tal geëist op mijn vriend, ik ben gelukkig nog vrijgesteld :) maar wat een prachtige stad is Sydney!!! Gisteren hebben we op ons gemak de stad verkend en veel gewandeld, vandaag was het een daguitstap naar de blue mountains. Morgen word weer een dagje de stad verkennen, alsook een bezoekje aan bondi beach. Het zal waarschijnlijk wel druk zijn aangezien het morgen feestdag is. Dinsdag vlucht naar brisbane om dan door te rijden naar sunshine coast, ik kijk er al naar uit!

Yep ;)

img_41091.jpg

Ondertussen is onze laatste week Australië ingegaan. Sinds mijn laatste post zijn we naar Glasshouse Mountains, Fraser Island, Noosa en Hamilton Island gegaan. Allemaal, één voor één, prachtige streken en eilanden. Naarmate de reis vordert word ik meer en meer verliefd op dit land, zo prachtig!!!!
Momenteel zitten we in de Atherton Tablelands, hierna trekken we door naar Cow Boy (Cape Tribulation) en als laatste stop Port Douglas.

Gisteren hebben we een spijtige full Australian experience gehad! Op de highway is een kangoeroe tegen de auto aangelopen!!! Het beestje sprong zelf meteen weg, dus hopelijk heeft hij niets. Voor de auto hebben we gelukkig een full option verzekering!

Leuke trip en een super verhaal! Hoeveel mensen ken je die een botsing met Skippy hebben gehad? :up:

Gisteren hebben we een spijtige full Australian experience gehad! Op de highway is een kangoeroe tegen de auto aangelopen!!! Het beestje sprong zelf meteen weg, dus hopelijk heeft hij niets. Voor de auto hebben we gelukkig een full option verzekering!

dat is pas eng, om hoe laat was dit? Gelukkig voor de full insurance

Gelukkig nooit zo'n ervaring gehad. Maar het blijft opletten met dat verkeer.
Veel plezier nog!

OK, da's gewoon pech dan. Als het 's avonds is dan is je kans veel groter. Maar 10 uur 's ochtends is nappy time voor Roo's. Overcast weer, koud of regen zorgen er trouwens wel voor dat ze meer/langer actief zijn.

Back