Tussen nederland en Aussie

Ruud en Claudia

New Member
Even voor stellen,

Wij zijn Ruud (28) en Claudia (27), hebben drie kindjes en zijn sterk aan het afwegen wat we moeten doen.
Ons hart ligt in Australie en nadat we daar een maand zijn geweest denk ik iedere dag aussie........
Ook realiseren we ons dat het een grote stap is om naar de andere kant van de wereld te emigreren.
Onze kinderen zijn nog klein de oudste is nu 2,5 jaar en de jongste (een tweeling) bijna 1 jaar.

Een gedeelte van mijn familie is jaren geleden al naar australie geemigreerd, we hebben nooit echt veel van hun gehoord, maar sinds een paar jaren hebben wij contact met een neef van mij.
Bij hem zijn we een maand op vakantie geweest terwijl mijn vrouw 20 weken zwanger was van onze eerste zoon, het was in een woord onvergetelijk. Nu is mijn neef teruggekomen naar nederland het bevalt hem prima maar ik weet zeker dat hij met zijn vrouw(nederlandse) weer een keertje terug gaat naar Aussie.

Het voelt goed dat ik mijn verhaal eens kan vertellen aan iemand anders, want veel verder als onze vier muren komt het niet.

Groetjes Ruud

Hoi Ruud,

Welkom op het forum. Ik snap je helemaal. Het is inderdaad moeilijk
om er niet over te praten als je familie nog niets weet. Jouw hart
en hoofd loopt ervan over, maar dat kan je nog niet delen.

In ieder geval kan je hier echt je ei wel kwijt  :grin:.

Succes met het plannen en uitzoeken.

groetjes Miranda  :smile:

Hoi Ruud en Claudia.

Welkom hier, ... ik heb maar een enkele mededeling.
Volg je hart, je gevoel en je (onder)bewuste aantrekkingskracht... en je zal er vanzelf geraken.
Zoiets mag je niet tegenhouden of je wordt er enkel maar ongelukkiger door.

groeten en succes
Glenn

Hoi Ruud & Claudia,

Natuurlijk zijn wij allen hier niet helemaal objectief  :lol: Maar toch even dit:

Wij zijn net als jullie eerst een keer op vakantie hier geweest, en toen gegrepen door dit land (lees: verliefd geworden). Bijna 4,5 jaar later zijn we dan nu hier. En echt waar, het was absoluut de ALLERBESTE keus die we ooit gemaakt hebben. Wij willen nooit meer weg hier (Perth).

Een slogan die ik hier op het forum hebt geleerd (en die absoluut waar is):

JE KUNT BETER SPIJT HEBBEN VAN DE DINGEN DIE JE GEDAAN HEBT DAN VAN DE DINGEN DIE JE NIET GEDAAN HEBT!!

Maar natuurlijk, alleen als het ook goed voelt. Veel succes met de beslissing / keuze...

Ruud, Claudia en kids,

Welkom op dit forum waar je uiteraard kwijt kan wat je maar wil over jullie plannine.
Hopelijk kunnen jullie straks debeslissing nemen om te gaan.
Wij hebben zelf twee kinderen (3.5 en 10 maanden nu) en ik denk dat dat een goede leeftijf is. Dan hebben ze nog geen vriendjes in NL en wordt het voor hen niet zo moeilijk om weg te gaan.
Suc6,
Wilco

Hoi Ruud en Claudia,

Welkom op het forum. Met al het bovenstaande eens. Ik heb ook altijd gedacht dat het beter is te gaan als je kinderen nog zo klein zijn. Wij hebben vrienden die met oudere kinderen zijn gekomen, 11, 10 en 8 jaar oud en die gedijen toch ook prima in hun nieuwe land.

Succes in ieder geval en we horen wel waar je uiteindelijk terecht komt. Zoals ik wel eens eerder heb geschreven, je kunt altijd terug naar NL als het niet bevalt. En het is geen falen, het maakt je alleen maar rijker in ervaringen!

Groetjes,
Danny-Eva

Bedankt voor jullie reacties,
Het is inderdaad een flinke stap die ons leven helemaal omgooid, ik ben benieuwd
wat de toekomst ons brengen zal.

Bedankt Ruud...

Tussen nederland en Aussie ??

Veel plezier in Israel ;)

En welkom op het forum  :grin:

[quote author=FOL link=topic=6180.msg77400#msg77400 date=1166715682]
Tussen nederland en Aussie ??

Veel plezier in Israel ;)

En welkom op het forum  :grin:
[/quote]

Ik denk dat ze verder oosten zitten FOL

Welkom op het forum!

Wij zijn ook vertrokken met 2 kindjes, Toen 4 en 1 jaar. Voor hen is onze keus ook helemaal goed geweest. De oudste zit nu al een jaar op school en gaat naar grade 2. Ze doet het geweldig goed op school en is  heel gelukkig. De jongste is nog thuis. Maar we zijn zo ontzettend veel buiten. Achter in de tuin, dat grenst aan bushland of anders gaan we naar een speeltuin. We wonen vlak bij Wellington Point, dus regelmatig rijden we na schooltijd gelijk door naar de kust. Pal aan het water zit ook een speeltuintje. Wij zijn blij deze keus gemaakt te hebben. En Nederland is ook een mooi en fijn land, maar in mijn ogen kan niets tippen aan het leven hier.

Volg je hart, maak je keuze die voor jullie als gezin het beste is.

Groetjes Lin

Back