TV laat alleen sneeuw zien. Help!

svens

New Member
Hi,

Dat zul je net zien: mijn lcd flatscreen tv helemaal vanuit Nederland meegesleept, lukt het me niet om er hier beeld uit te krijgen. Keurig een indoor tv-antenne aangesloten, maar vooralsnog alleen sneeuw (en dat in Brisbane...). Wat mij opvalt bij mijn pogingen de zenders te installeren, is dat ik moét kiezen tussen 'Europa, UK, DK, France' of 'Other countries'. Ook dat laatste sorteert geen effect. Ik doe vast iets verkeerd, want uit eerdere berichten op dit forum maak ik op dat je je Nederlandse tv hier wel degelijk zou moeten kunnen gebruiken. Het betreft overigens een 'Thomson' van drie jaar oud. Iemand tips?

Alvast dank!

Sven
 
Een flatscreen die overleeft meestal zo'n tocht niet..
Maar geef de moed niet op en blijf proberen.

Zit de antenne kabel in de tv geplugd.
Zet hem van die Oostenrijkse kanaal af en ga over naar de video kanaal ,zet een video bandje op , die doet het altijd.
Heb je dan nog steeds sneeuw op dit juiste kanaal van de video dan word het tijd om het raampje te openen.

Cheers,

Jack :evil:
 
Ja, hang er eens een ander apparaat aan.. even een DVD speler ofzo, kun je kijken of hij het überhaupt wel doet.
 
Onze flatscreen uit NL is prima overgekomen... Maar moet zeggen dat we geen problemen hadden met het aansluiten van de tv.... Kabel er in en zoeken... Heb er wel een set top box op aangesloten.
 
Een indoor TV-antenna zal  niet makkelijk werken nee. Het is als Bose-speakers op een doucheradio aansluiten. Je zal toch echt aan de kabel moeten!
 
Australie is sinds een paar maanden overgegaan op HD, heeft je TV geen HD binnen je TV (wat wij ook niet hebben) dan moet je een HD doosje kopen, wij hebben er een gekocht voor $90.

Voorlopig doen wij het zo tot wij een nieuwe gaan kopen.

Groetjes,
Angela
 
Eeeh, overgegaan is niet helemaal het juiste woord. Er zijn een aantal HD kanalen gestart, maar de analoge kanalen bestaan nog steeds. Voorlopig...
 
Ja dat is wel zo maar sinds HD begonnen is kreeg ik ook een vreselijk slecht beeld, ook mijn TV is uit nederland en is 5 jaar oud.  Volgens mij moet dit ook wel de oorzaak zijn, denk ik!
Groetjes, Angela
 
Back
Top