Tv meenemen?

Move123

Active Member
Hi iedereen!
Onze televisie is ermee gestopt en we zitten te denken aan een nieuwe tv. Is het mogelijk deze mee te nemen naar Australie of kunnen we beter wachten en er daar eentje aanschaffen?
 
Je kan prima je TV meenemen lijkt mij (als ie de tocht overleefd ;-)), je moet enkel de stekker aanpassen als je in Aus bent.
 
Ik weet het niet zo zeker. Bij dvd spelers had je regio codes. Best kans dat tv's ook zulke beveiligingen hebben, zeker nu connectiviteit van elektrische apparaten steeds belangrijker wordt. Goede vraag voor de ervaringsdeskundigen.
 
Onze tv doet het prima hier.

Voor audio/video heb ik 1 Nederlandse verlengdoos met een Australische stekker (zelf er aan gezet. Alle andere apparatuur heb ik langzaam maar zeker allemaal al een OZ stekker aangezet. Maar audio/video wat je toch nooit verplaatst nog niet bedenk ik me nu.

Tip: neem een stuk of wat NL verlengdozen mee. Daarmee kun je snel en makkelijk met 1 nieuwe stekker eraan een hoop NL apparaten aan de gang helpen. Daarna kun je op je gemak alle stekkers vervangen mocht dat handiger zijn.

In sommige staten mag je dit eigenlijk niet zelf doen (pfffrrrrtttt) maar de Bunnings verkoopt ook in die staten gewoon stekkers hoor ;)
 
Tv ook gewoon meegenomen. Voor aantal elektrische apparaten nieuwe stekkers gekocht die je zo inplugt en ook wij hebben hier en daar nog Nederlandse stekkerdoos liggen.
 
ik heb mijn imac met een reisstekker en de rest vd apparatuur heb ik voorzien van losse ozzie kabels. TV werkt net zoals een spelcomputer omdat het in OZ PAL is net als in Europa in tegenstelling tot de VS waar het NTSC is en dat werkt niet.
 
Ik heb de TV meegenomen, geen problemen! En omdat er rond de TV nog wel meer Hollandse apparaten staan (DVD speler, Spelcomputer etc) heb ik alleen de stekker op de stekkerdoos vervangen.
Overigens is een TV hier niet prijzig. Je kan natuurlijk gewoon wachten tot je in Oz bent.
 
Back
Top