TV uitzending 27 oktober 2006

rondenise

New Member
Oranje boven, down under

400 Jaar betrekkingen tussen Nederland en Australië. Dat is het centrale thema van 'Oranje boven, down under' op
vrijdag 27 oktober 2006 van 20:30 tot 22:00 uur.

Rode draad is een verslag van het bezoek dat kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima aan Australië brengen.
Verder komen er tal van Nederlanders aan het woord die een nieuw bestaan hebben opgebouwd in Australië. Zo praat
presentator Mart Smeets, tegen de achtergrond van het beroemde Sydney Opera House, onder anderen met
oud-schaatskampioene Carla Zijlstra.

Deze week (volgens mij morgen en overmorgen) brengen ze een bezoek aan Tasmanie.

Ik hoorde gister op de radio dat het bezoekje van Maxima en Alexander naar Uluru in het regen
was gevallen. :lol:

Ik vond het een geweldig bericht ,dat van die regen bedoel ik, maar ik ben erg nieuwsgierig naar het
resultaat.

We gaan er natuurlijk met z'n allen kijken.

Gisteren (woensdag) zijn ze in Hobart aangekomen. Het regende dat het goot, dus ze zullen zich wel thuis hebben gevoeld. :cool:

[quote author=Catkin link=topic=5817.msg73985#msg73985 date=1161951388]
Ik moet tot 23.00 werken  :|
[/quote]

het is een nos programma.
zal vast wel paar daagjes later op www.uitzendinggemist.nl komen te staan.

:)

Nou, toevallig vielen we erin dat het net begonnen was... Vond het erg leuk om te zien, jammer dat ze niet meer tijd hadden om met de nederlanders daar te praten...

vond de abo-nlse man zo sneu om te zien. Kon zich nergens thuisvoelen... En oud hollander Kees; prachig hoe ie zijn wasmachine aandrijft en tegelijkertijd beweging heeft. Zouden meer mensen moeten doen...?!!!

Had zelf ook echt te doen met de abo-man..... sneu om te zien.
Verder een mooi programma.... herkende zelfs nog een aantal plekken waar ik zelf ook een tijdje gezeten heb, zoals in de Gecko Lodge in Darwin, t is niet veranderd in de afgelopen 4 jaar, zelfs de pancakes van het ontbijt niet  :-D

Kreeg zelf ook steeds meer zin om te vertrekken, kan gewoon niet wachten... maar ik moet nog zooooolangg wachten  :-(

Jidske

Heerlijke uitzending. Werden wel tig keer gebeld door vrienden en familie... of we aan het kijken waren TUURLIJKKKK  :lol: Jammer dat het zo kort was....

Iedereen van mijn familie MOEST kijken van ons zodat ze alvast kunnen wennen en kunnen zien wat voor super land het is.

Marjolein

Balen dat ik moest werken. Een geluk; het was zo druk dat ik nog geen tijd heb gehad om dat zielig voor mezelf te vinden  :lol:

Back