Twee moderators op het forum

Lost

Administrator
Zoals sommigen van jullie wellicht al gezien hebben, heb ik twee leden van het forum bereid gevonden om moderator te worden: Simone en Silvia. Zij zullen mij helpen het forum in goede banen te leiden, aangezien ik zelf niet iedere dag even veel tijd heb om op het forum aanwezig te zijn. Bovendien ga ik over drie weken op vakantie naar Tasmanië en op deze wijze blijft het forum beheerd achter.

Dan rest mij nu niets anders dan beide moderators veel succes en plezier te wensen.
 
Lost said:
Zoals sommigen van jullie wellicht al gezien hebben, heb ik twee leden van het forum bereid gevonden om moderator te worden: Simone en Silvia. Zij zullen mij helpen het forum in goede banen te leiden, aangezien ik zelf niet iedere dag even veel tijd heb om op het forum aanwezig te zijn. Bovendien ga ik over drie weken op vakantie naar Tasmanië en op deze wijze blijft het forum beheerd achter.

Dan rest mij nu niets anders dan beide moderators veel succes en plezier te wensen.

Dank je!

Nou, ik vind het heel leuk, en ga nu ontdekken hoe alles werkt!

groetjes
Simone
 
Sander said:
Ha Silvia en Simone!

Een promotie tot moderator, gefeliciteerd ;)
Succes!

Sander

Dank je!

Ik heb nog nooit ergens promotie gehad, dus ik ben zeer 'vereerd'! :D
 
Dank je :D

Het is erg leuk om te doen. Het is ook erg goed voor mijn Nederlands. Ik had het gevoel dat vooral het schrijven erg hard achteruit ging. We zullen ons best doen om alles in goede banen te laten lopen.
 
Silvia en Simone hebben beiden veel goede ideeën en zijn al lekker bezig geweest met het verplaatsen van berichten naar de juiste rubrieken. Ik heb dan ook geen enkele twijfel dat het helemaal goed gaat komen met het forum :D.
 
Ik ga naar mijn vriendin :lol:. Zij woont in Tasmanië en vandaar dat ik naar Australië wil emigreren. Ik heb onderhand al aardig wat Tasmanië gezien, maar ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Deze keer willen we naar de Styx Valley, daar ben ik nog niet geweest.

Van mijn vorige vakanties in Tasmanië kun je de foto's bekijken via de link in mijn onderschrift.

"Globed said:
Lost"]
Bedankt, dat gaat wel lukken denk ik :p!
 
Back
Top