Twee nieuwe moderators

Lost

Administrator
Vanaf vandaag hebben we twee nieuwe moderators op het forum: jufrebekka en tinusv. Zij zullen Simone en Sander gaan vervangen, die hebben aangegeven door tijdgebrek minder aan modderen toe te komen.

Langs deze weg wil ik Simone en Sander heel hartelijk bedanken voor al hun inzet. Uiteraard hoop (en verwacht) ik jullie regelmatig op het forum aan te treffen.

Lost, bedankt voor de introductie.
Mochten jullie vragen, opmerkingen of suggesties voor mij hebben, dan hoor ik het wel. Ik hoop mijn bijdragen aan XPdite nu nog nuttiger te maken :).

[quote author=Lost link=topic=3788.msg45839#msg45839 date=1138705201]
Langs deze weg wil ik Simone en Sander heel hartelijk bedanken voor al hun inzet. Uiteraard hoop (en verwacht) ik jullie regelmatig op het forum aan te treffen.
[/quote]

Idem Dito!

Gelijk mijn eerste mod-actie: quote gefixt

Dat zal wat worden :evil: :-D

Vanaf vandaag hebben we twee nieuwe moderators op het forum: jufrebekka en tinusv. Zij zullen Simone en Sander gaan vervangen, die hebben aangegeven door tijdgebrek minder aan modderen toe
[/quote]

Maar toch alvast bedankt voor het vrijwilligers werk :up:
en welkom als moderators

Groetjes Wilbert

[quote author=victoria link=topic=3788.msg45853#msg45853 date=1138707925]
[/quote]

Idem Dito!

Gelijk mijn eerste mod-actie: quote gefixt
[/quote]

Ja, dat was even een testje hoor!!! Ha ha. Goed gedaan hoor!

Succes Tinus & JufBek! Have fun, be good & be fair :) :wink:  Komt er ook nog een feestje?

Groetjes
Syl :)

En natuurlijk een Big Thank You to Sander en Simone!!!!

Ook van deze kant uit. Thanks Sander en Simone :).
En ik wens bij deze Jufrebekka en Tinusv succes :up:.

Groetjes,
Mel

[quote author=victoria link=topic=3788.msg45865#msg45865 date=1138709646]
Ja, dat was even een testje hoor!!! Ha ha. Goed gedaan hoor!
[/quote]

Ben er verdorie toch ingetrapt!  :wink:

Bedankt Sander en Simone voor jullie goede zorgen :humble: :clap:

en welkom Tinus en Rebekka  :hi:

dat jullie goed voor ons mogen zorgen, zeker als we het niet meer weten :bangcomputer: :angry1:  :smash:  :up: :up:

Doei Miran :)

Bedankt Simone en Sander! Ik hoop dat Martijn en ik ook een goede bijdrage kunnen leveren :D. Enne Syl, een feestje??? Wie weet? Martijn moet eerst even een horde op de uni nemen. Misschien daarna?

Bedankt allemaal :)

Ik was nooit echt goed als moderator.. soms zag ik wel iets dat moest worden verplaatst of zo, maar meestal zat ik gewoon te lezen als normaal lid  :roll: :-D

'Succes' en veel plezier Martijn en Rebekka!  :)

Zal wel even wennen zijn dat ik niet meer ineens iets kan moven of een topic titel veranderen! Maar dan zal ik wel even een pm'tje sturen of zo!  :lol:

Simone en Sander bedankt en Bekstra en Martinus succes!

enne wel tijd overhouden om naar de borrels te blijven komen heur! (maw, waar waren jullie gisteren? Moderatoren?)

Martijn was druk druk druk met zijn raport voor zijn first year review en ik was ziek. Vandaag eigenlijk nog steeds, maar niet werken is geen geld, dus toch maar naar de kids... Misschien tot zondag?

Bedankt Louw en iedereen!

Het was leuk om te modderen, al heb ik het gevoel dat ik liever nog wat meer had kunnen doen. Maar inderdaad heb ik er eigenlijk niet genoeg tijd voor. Daarom is het goed dat we nu twee nieuwe moderators hebben! Succes voor allebei en natuurlijk ook een beetje plezier! ;)  :up:

En ik zal zeker nog als lid actief blijven op xpdite!

Groet,
Sander

Back