Tweewekelijkse speelgroep voor kleuters in Adelaide

Hoi Sylvia en Carmen,

Op maandag 20 maart kom ik graag met mijn twee kinderen naar Piccadilly.

Ik bel tzt nog wat het exacte adres is.

groetjes,
Riesje
 
Hoi Allemaal

Wat ook een leuk idee is samen kamperen!

Wij hier in Victoria hebben de laatste drie jaar in November een weekend gekampeerd bij iemand thuis (groot landgoed).  Deze keer gaan we nog eens in April.  Misschien voor jullie ook een leuk idee. 

Groetjes Sidonia
 
                     :group: :group: :group: :group: :group: :group: :group: :group:

Uitnodiging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij nodigen alle Nederlandse kindjes, en de ouders, uit om samen te komen spelen met onze nederlandse kindjes;
Maandag 10 april van 10:00 tot 12:00u in Crafers West

Stuur even een reactie via deze site of bel ons op als je zin hebt om te komen!
Carmen 8370 1874
Sylvia 8322 9302

Laat ook even weten als je wel interesse hebt, maar deze dag niet kan!

Groeten van Amber (3), Karlijn (3), Jake (3), Abel (2 en een half), Anisha (1) en Mark (0).

                     :group: :group: :group: :group: :group: :group: :group: :group:
 
Hoi Carmen en Sylvia en natuurlijk alle andere moeders,

Ik vind het erg leuk om met mijn jongste telg, Abel van bijna 3,  langs te komen op 20 maart. (Noah van 6 zit op school dus die komt niet mee).
Waar ligt het precies en wat is het adres? Wij wonen in Oaklands Park vlakbij Marion shopping centre. Is het een beetje in de buurt?
Ik hoor het wel. Ik kijk meteen of ik nog een nederlandse moeder mee kan nemen. Zij heeft een zoontje van bijna 3.

Groetjes Rinske
 
     

Uitnodiging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij nodigen alle Nederlandse kindjes, en de ouders, uit om samen te komen spelen met onze nederlandse kindjes;
Maandag 10 april van 10:00 tot 12:00u in Crafers West

Stuur even een reactie via deze site of bel ons op als je zin hebt om te komen!
Carmen 8370 1874
Sylvia 8322 9302

Laat ook even weten als je wel interesse hebt, maar deze dag niet kan!

Groeten van Amber (3), Karlijn (3), Jake (3), Abel (2 en een half), Anisha (1) en Mark (0).

                           
 
Mod Rebekka: op verzoek heb ik dit topic gemerged met het topic "Samen spelen". Dit topic is er al om afspraken te maken e.d. het is niet nodig, en misschien alleen maar verwarrend, om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te starten.  :up:
 
Hallo,

Ik ben even nieuwsgierig naar hoe de bijeenkomst vorig jaar april eigenlijk was. Ik zie na voorgaande berichten namelijk geen datum voor een volgende speelgroep.
Op zich ben ik wel geinteresseerd in zo’n speelgroepje; ik heb namelijk 2 dochtertjes (4 jaar en 1 jaar oud) en we wonen in de Adelaide Hills (Hahndorf).

Groeten,
Priscilla
 
Hey,

Volgend jaar komen wij voor 6 maanden naar Adelaide en ik heb een meisje die nu 14 maanden is. Dan zal ze dus 2 jaar zijn en ik wil wel heel graag dat ze gewoon ook met kindjes daar gaat spelen. Ze is erg sociaal en gaat graag naar KDV. Bestaat jullie groep nog? Of is er een andere groep? Het is nog ver weg, maar ik wil wel graag een leuke plek om te spelen met mijn meisje.
Groetjes, Fre
 
Nee er is niet een speelgroep, maar er zijn verschillende groepjes Ned. die regelmatig bij elkaar komen. Verder is er ook erg veel te doen voor kinderen en moeders hier: playgroups, voorlezen bij de bieb, kindergym, dus je krijgt de tijd hier goed om, voor weinig geld! Een heerlijke stad om met kleine kinderen te zijn.
 
Back
Top