twijfelaars hebben besloten....

geerjap

XPdite Sponsor
We twijfelen al een hele tijd, wel, niet, het huis, Jayden ons zoontje, alle zekerheden brengen je xtra aan het twijfelen...
Dan de emigratiebeurs, het seminar in de beurs van berlage, plussen en minnen met post-its op de kaart van OZ, een bezoek aan de hypotheker om te horen hoe het eigenlijk met de hypotheek zit en het huis.....TWIJFEL!!!

Vandaag de beslissing genomen....we gaan ervoor!!!!
Ik ga eerst voor mijn skills assessment en dan natuurlijk voor het visum, hebben we nog zeker een jaar om aan het idee te wennen en zaken te regelen!

Wat is uitendelijk de druppel geweest? Je kan beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je vroeger had moeten doen! en het besef dat als we nu besloten hadden het niet te doen we over een jaar weer dezelfde onrust in ons lijf zouden hebben...je bent uiteindelijk ziek...OZ-griep, een serieuze aandoening!!!

GroetZ JAP en GEER
 
Heel veel succes! " wie niet waagt.."
Lijkt me voor een kind juist heerlijk daar op te groeien (en voor volwassenen natuurlijk).
Carmen
 
Wat je zegt is waar: als je eenmaal die twijfel hebt blijft het ook wel lang bestaan (of komt terug).
Goed dat jullie het besluit hebben genomen en ja, alles bij elkaar ben je zeker een jaar bezig, dus dan kun je best aan het idee wennen (alhoewel je er op een gegeven moment wel aan gewent bent en je alleen nog maar weg wilt  :grin:).

Heel veel succes met alles  :up:
 
Veel succes!
Godfried Bomans heeft ooit eens gezegd dat er niemand fanatieker is dan een twijfelaar die een besluit genomen heeft.....  :smile:
 
[quote author=-+henk+- link=topic=6752.msg84772#msg84772 date=1174249929]
Godfried Bomans heeft ooit eens gezegd dat er niemand fanatieker is dan een twijfelaar die een besluit genomen heeft.....  :smile:
[/quote]

Da's mooi gezegd! Zo waar ook!

Veel succes!

groetjes,
An
 
Gefeliciteerd dat jullie de knoop hebben doorgehakt en heel veel succes met alles.


Erna
 
Ik denk niet dat jullie spijt zullen krijgen.Terug kan altijd maar is geen pretje is mijn eigen ervaring.
Dus,GOEIE BESLISSING!!!
 
Wat is uitendelijk de druppel geweest? Je kan beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je vroeger had moeten doen! en het besef dat als we nu besloten hadden het niet te doen we over een jaar weer dezelfde onrust in ons lijf zouden hebben...je bent uiteindelijk ziek...OZ-griep, een serieuze aandoening!!!

Heel goed, niemand pakt je deze ervaring af, hoe het ook gaat uitpakken voor jullie en...je bent zelf verantwoordelijk hoe je het ervaart, dus....maak er wat van. Gefeliciteerd!!!!!!!!

Groetjes Jacqueline
 
Van harte gefeliciteerd met jullie beslissing!
Uitdagingen zijn er om aan te gaan en beslissingen om genomen te worden!!! Je zal zien dat het uiteindelijk allemaal je nog te lang duurt voordat het eindelijk zover is dat je kan vertrekken....

Veel succes met jullie voorbereidingen,
Groetjes Menno, Marie, Marlon en Nick
 
Hoi Jap en Geer

Mooi uitspraak: de OZ-griep!
Wij hebben dezelfde ziekte en het is idd waar.... als je het nu niet doet dan blijf je die onrust houden....had ik maar...

Groetjes Marijn
 
Ach ja, het twijfelvirus... zal ongetwijfeld (haha) nog een paar keer toeslaan. Veel succes met het hele proces!

Kath
 
Gefeliciteerd! ook bij ons is het onderzoek gestart na de emigratie beurs en afgelopen week hebben wij ook besloten er voor te gaan! Dus ja spannende tijden. Ouders staat gelukki ghelemaal achter ons. Scheelt ook al weer een stuk.

Succes!
 
[quote author=geerjap link=topic=6752.msg84757#msg84757 date=1174242677]
Je kan beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je vroeger had moeten doen! en het besef dat als we nu besloten hadden het niet te doen we over een jaar weer dezelfde onrust in ons lijf zouden hebben...je bent uiteindelijk ziek...OZ-griep, een serieuze aandoening!!!
[/quote]

Dat is precies ook waarom ik ook de knoop heb doorgehakt. Als ik het doe dan weet ik zeker dat ik me misschien later voor mijn kop zal slaan: 'wat als', 'waarom heb ik nooit', etc. Zeker omdat het Oz plan al een paar jaar lang met regelmaat de kop opsteekt :)
 
Of je krijgt de 'had ik maar's', 'als ik dat geweten had....', 'was ik maar'... enz.  :evil: Gewoon goed overdenken en reeel blijven.
 
[quote author=geerjap link=topic=6752.msg84757#msg84757 date=1174242677]
Je kan beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je vroeger had moeten doen!
[/quote]

Groot gelijk!! Wij hebben precies dezelfde motivering.
Wat voor skills assessment moet je doen, ik beodel voor welk beroep?

Groeten,
Francois & Elsa.
 
Back
Top