U2 360 Tour coming to Australia and New Zealand

Vandaag bekend gemaakt:

Tour Dates announced for Australia and New Zealand: U2360° will visit Auckland, Sydney, Brisbane, Melbourne, and include U2's first Perth date since Popmart in 1998.

Australia & New Zealand Tour Dates 2010

November 25 Auckland, NZ Mt. Smart Stadium
December 01 Melbourne, AU Etihad Stadium
December 08 Brisbane, AU Suncorp Stadium
December 13 Sydney, AU ANZ Stadium
December 18 Perth, AU Subiaco Oval

source: http://www.u2.com/news/title/u2-360deg-to-end-year-down-under/

Yippie!! Ik ben vorig jaar ook in Amsterdam geweest (2x), dit keer ga ik in Perth kijken!!
Zijn er nog meer U2 fanaten hier??

Groeten,

Leon

edit: De datums zijn voor 2010...stond verkeerd op de U2 site....

Zie mn avatar om te zien dat ik U2 fan ben!!
Ik ben ook in Amsterdam geweest en heb nog wat andere steden geprobeerd.
Ik zat hier al op te wachten, maar hoopte dat het pas 2011 zou worden. We zitten verdikke nog steeds in NL en ik had t echt zo te gek gevonden om met mn maat (met wie ik sinds 93 altijd ga (2x al t lukt)) in ons nieuwe land naar U2 te gaan.....

Ik hoop op een wonder (lees: koper voor ons huis)

Voor iedereen die gaat: onwijs veel plezier!!!

Hee da's stoer! Ben ook geweest toen ze in Amsterdam waren. Het zou wel gaaf zijn als ik kaartjes voor het concert in Brisbane kan krijgen...

Als we het nou allebei proberen? Heb je kaartjes teveel maakt toch niet uit, die heb je zo weer doorverkocht!

Ja ik kreeg een mail dat ik in de pre sale kon bestellen. Maar ja f op en neer voor U2 zit er niet in hahaha. Gelukkig voirg jaar al in Amsterdam geweest, rij 5 in de snakepit. Was echt te gek.

Ja ik kreeg een mail dat ik in de pre sale kon bestellen. Maar ja f op en neer voor U2 zit er niet in hahaha. Gelukkig voirg jaar al in Amsterdam geweest, rij 5 in de snakepit. Was echt te gek.
We hebben hier in Kwinana ook een "Snakepit"
Maar daar komt wel even ander geluid uit :grin:

Bart

In het mailtje wat ik vandaag kreeg van de fanclub staat dat de gewone voorverkoop op vrijdag 3 september begint.

Veel succes, en nog meer plezier! Wish I could be there!

Klopt... Gelukkig ben ik ook lid van U2.com en heb ik donderdag al kaartjes kunnen bestellen voor de show in Perth... :up:
Eens kijken of ze hier net zo goed klinken als in Nederland!! :grin:

We hebben hier in Kwinana ook een "Snakepit"
Maar daar komt wel even ander geluid uit :grin:

Bart

Woehahaha. DOe mij dan toch maar die veelste heete, enorm lawaaierige, te veel mensen op mekaar gepropte U2 snakepit :)

YES! We hebben de tickets! Na wat stoeien met Ticketek dan toch gelukt... 8 december in Brisbane, vak 312. De goedkoopste kaartjes maar volgens mij hebben we toch prima zicht :)

Voor iedereen die te laat was voor kaartjes:

Fans who missed out on tickets first time around will have another chance to see U2 360° with 2nd shows confirmed in Auckland on Friday, November 26th at Mt. Smart Stadium; in Melbourne on Friday, December 3rd at Etihad Stadium; in Brisbane on Thursday, December 9th at Suncorp Stadium and in Sydney on December 14th at ANZ Stadium. (A second show in Perth, on December 19th, has already sold out).

Tickets for the second U2 performance in Auckland go on sale this Thursday, September 9th. Tickets for performances in Melbourne, Brisbane and Sydney will go on sale this Friday, September 10th

Succes!

Back